Medewerker ICT support

Odin Business Support b.v. Stage IT Servicedesk

Als stagiair(e) maak je onderdeel uit van de eerste lijn binnen de afdeling Odin IT Servicecenter. Je hebt hierbij klantcontact via telefoon en email. Gelukkig ook face to face, wel zo gezellig! Met jouw leergierige instelling en doorpakkersmentaliteit probeer je zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en storingen direct te verhelpen. Wanneer je dit niet zelf kunt fixen, gebruik je jouw skills om een goede probleemanalyse te maken die je vervolgens vastlegt in een ticket en overdraagt aan jouw collega’s op de tweede lijn. Met jouw klantgerichte mentaliteit zorg je ervoor dat de klant, jouw collega dus, voortdurend op de hoogte wordt gehouden van lopende zaken. Je weet goed onderscheid te maken tussen belangrijke en iets minder belangrijke zaken. Met jouw helicopterview herken je trends bij binnenkomende vragen en verstoringen. Deze communiceer je binnen het team zodat er samen naar een structurele oplossing kan worden gekeken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Kun jij vinkjes zetten bij onderstaande zinnen, dan zijn we een match! • Je bent derdejaars student aan de MBO ICT opleiding, niveau 4; • Je hebt een servicegerichte aanpak en doet er alles aan om jouw tickets met de juiste kwaliteit af te ronden; • Op procesmatige wijze weet je incidenten en gebruikersvragen goed te borgen in het ticket registratiesysteem; • Met je inventieve persoonlijkheid ben je in staat om vlot problemen op te lossen en zaken gedaan te krijgen; • Met jouw praktijkgerichte aanpak verlies jij het doel niet uit het oog en draag je direct bij aan soepel lopende supportorganisatie.

Wat biedt het bedrijf?

Naast de ervaring en leuke collega’s bieden wij je een mooie stagevergoeding. Je bammetjes kun je thuislaten, want met je personeelskorting koop je een lekkere lunch beneden in ons restaurant. Daarnaast werk je op de mooiste locatie van Hengelo, in de toren naast de A1. Hebben we te veel gezegd? Swipe voor ons en laten we kennismaken!

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt meldingen af
  • B1-K2-W1 Neemt meldingen aan en registreert meldingen
  • B1-K2-W2 Lost meldingen op en escaleert meldingen

lees verder