Junior accountmanager

Online Assistants GEZOCHT: Stagiaire (Junior) Accountmanager

Als je bij Online Assistants stage komt lopen, wordt je in een team met meerdere stagiaires gezet. Samen gaan jullie een verkoopplan opstellen, en deze ook uitvoeren. De competitieve werksfeer hangt sterk samen met de mate van samenwerking die wij van jullie verwachten. Gedurende de hele stage krijgen jullie begeleiding van onze verkoopspecialisten. In de eerste week neem jij het bedrijf en de branche onder de loep en ga je marktonderzoek doen. Ook stel je een belscript op samen met jouw collega-stagiaires. De paar weken daaropvolgend gaan jij en jouw collega’s de strijd aan met elkaar bij het inplannen van nieuwe afspraken door middel van koude acquisitie. Zijn wij tevreden over jouw voortgang? Dan mag je binnen de kortste keren mee naar de verkoopgesprekken die jij zelf hebt ingepland! Samen met jouw persoonlijke begeleider streef je naar het moment dat jij tijdens jouw stage zélf de gesprekken gaat voeren!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn voor het komende schooljaar op zoek naar een select groepje van verkoopkillers, welke er voor gaan zorgen dat Online Assistants de top van de markt wordt. Als jij ons daarbij helpt, zorgen wij ervoor dat jij daar ook de vruchten van plukt. Op dit moment zijn wij op zoek naar stagiaires met een oog gericht op de toekomst. Wij willen gemotiveerde stagiaires graag omtoveren tot gemotiveerde medewerkers van ons moderne en vooruitstrevende bedrijf.

Wat biedt het bedrijf?

Tegenwoordig zijn ‘secundaire stagevoorwaarden’ bijna niet weg te denken. Als vooruitstrevend bedrijf willen wij ook dat jullie delen in ons geluk. Daarom krijg je van ons; • Een bonus voor elk getekend contract welke jij binnen hebt gehaald; • Een extra half uur pauze verdeeld over de dag; • Vrijdag middag borrel (verantwoord natuurlijk!) en; • Kans op een stageplek voor het volgende jaar of een werkplek voor de laatstejaars!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder