Jabove B.V.

  • Naam Jabove B.V.
  • Leerbedrijf ID 100323885
  • KvK naam Jabove Technisch Beheer
  • KvK nummer 87073803
  • KvK vestigingsnummer 000006558968
  • Bedrijfsindeling Algemene metaalbewerking
  • Telefoon +31486421510
  • Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
  • Totale capaciteit 3
  • Stage/bbl overeenkomsten 1

Organisatieprofiel

  • Omschrijving Branches: onderhoudstechniek, machinebouw en mechatronica, metaaltechniek Het bedrijf begeeft zich binnen de marktsegmenten: machines, apparaten, machines, apparaten, constructie, lassen, plaatwerken, machine- en apparatenbouw Het bedrijf is voornamelijk werkzaam: regionaal, landelijk De studenten lopen mee in het bedrijf, en voeren verschillende handelingen uit. Ze kunnen in korte tijd veel leren en hebben de mogelijkheid tot een vaste aanstelling met doorgroei mogelijkheden.
  • Informatie Leren & Werken Wij hebben goede ervaringen met het opleiden van studenten. Wij hebben alleen BBL studenten bij ons in het bedrijf. Studenten met mbo niveau 3 en 4 zijn bij ons van harte welkom.
  • Informatie Student Wij werken samen met het Vakopleiding Techniek en ROC College in Nijmegen. Studenten via andere scholen kunnen ook een stageplaats aanvragen. De werktijden zijn in overleg mogelijk, ook omdat wij in verschillende plaatsen aan het werk zijn.
  • Opleidingsgebieden
    • Mechatronica - Machinebouw (niveau 2)
    • Mechatronica - Machinebouw (niveau 3)
    • Mechatronica - Machinebouw (niveau 4)
    • Productietechniek - Constructiewerk (niveau 2)
    • Productietechniek - Plaatbewerken (niveau 2)
    • Productietechniek - Constructiewerk (niveau 3)
  • Organisatie kenmerken
    • Mogelijkheden voor zij-instromers

Jabove B.V.

  • Naam Jabove B.V.
  • Leerbedrijf ID 100323885
  • KvK naam Jabove Technisch Beheer
  • KvK nummer 87073803

Erkenningen

Sector: Techniek en procesindustrie

Jabove B.V.

  • Naam Jabove B.V.
  • Leerbedrijf ID 100323885
  • KvK naam Jabove Technisch Beheer
  • KvK nummer 87073803

Contactpersonen (1)

Naam Rollen Opleidingen