Stichting FERS Gezocht een enthousiaste stagiair systeembeheer
Je bent servicedeskmedewerker op de afdeling ICT. Je dag start met een kopje koffie, je meldt je aan op het systeem en overlegt met je collega's wie welke taak gaat uitvoeren. De ochtend vul je in met het aannemen van telefoon en noteer je meldingen in Topdesk, indien mogelijk los je ook zelf het probleem op. Lukt het niet zelf, dan overleg je met je collega's of stagebegeleider. De middag is dan beschikbaar voor veel voorkomende werkzaamheden zoals het installeren van laptops, randapparatuur (bijvoorbeeld mobieltjes installeren). Ook zal je met collega's op pad kunnen naar onze klanten in de provincie ( waaronder de eilanden).
Naar wie zijn wij op zoek?
Goed kunnen luisteren, communicatief vaardig, oplossingsgericht denken, samenwerken, klantvriendelijk zijn. Je bent actiegericht en hebt een mouwen-opstropend mentaliteit. Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding en affiniteit met Microsoft 365. En last but not least, je bent een fijne collega om erbij te hebben met een goede dosis humor.
Wat biedt het bedrijf?
Je komt in een klein, maar hecht team te werken waar we van elkaar op aan kunnen. We hebben een informele prettige werkomgeving waar je de ruimte krijgt om te leren en jezelf te ontwikkelen. Tijdens je stageperiode maak je gebruik van een FERSE laptop. Je krijgt een stagevergoeding van € 350 bruto per maand bij 36 uur per week. In overleg is een reiskostenvergoeding mogelijk.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat