Medewerker ICT

Gemeente Maastricht, Shared Service Center Als ICT-er ervaring opdoen bij een gemeente? Dat kan bij de gemeente Maastricht!

Bij de gemeente Maastricht hebben we twee stageplekken beschikbaar binnen business support. Onder business support valt de servicedesk, maar ook de collega’s die werkplek- en devices beheer uitvoeren. 1. Servicedesk: Eerstelijns ondersteuning voor collega's. Medewerkers maken meldingen via de telefoon, mail of de self service portal van Topdesk. 2. Devices: Ondersteuning geven aan gebruikers op het gebied van ipads, iphones, laptops etc. Ook het beheer van de fysieke werkplek valt hieronder. De eerste periode werk je voornamelijk bij de Servicedesk. Mocht je meer informatie willen, dan kun je contact opnemen met Nadja Stein (nadja.stein@maastricht.nl).

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar stagiaires die minimaal 3 dagen per week beschikbaar zijn. Communicatief vaardig, accuraat, vriendelijk en sociaal zijn eigenschappen waar we veel belang aan hechten.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden we jou? • Een dynamische werkomgeving in een leuk team. • Ervaring opdoen op verschillende locaties (verplaatsing tussen de locaties is mogelijk met een leenfiets van de gemeente Maastricht). • Een werkplek zodat je toegang hebt tot de gemeentelijke werkomgeving. • ‘Uitstapjes’ om eens in de keuken te kijken van andere ICT-teams is bespreekbaar.

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
  • B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
  • B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden

lees verder