Hanos Nijmegen Een stage als Retail manager met mogelijkheid tot doorgroeien bij HANOS Nijmegen.
Als retail manager ben je het gezicht van het team. Denk aan de presentatie van de schappen, het oprichten van presentatietafeltjes en natuurlijk het informeren en adviseren van onze klanten over onze producten. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het maken van de planning van jouw team, het aansturen van je team en het opgeruimd en netjes houden van de afdelingen behoort tot je werkzaamheden. Op dit moment hebben we op onze vers-afdelingen, de Food en de Non-Food een BBL plek beschikbaar.
Naar wie zijn wij op zoek?
Voor deze stageplek wordt verwacht dat de medewerker oog voor details heeft, een commerciƫle houding heeft en bovenal interesse heeft om zich te verdiepen in het veelzijdige assortiment wat wij bij de HANOS aanbieden.
Wat biedt het bedrijf?
De HANOS biedt volop doorgroeimogelijkheden, zo kan je op verschillende afdelingen aan de slag na je stage. Een vaste aanstelling is dan ook zeker een optie. Ook biedt de HANOS een breed assortiment aan opleidingen, denk hierbij aan een opleiding tot kaas of vis specialist of het behalen van een EPT-certificaat. Daarnaast hecht de HANOS veel waarde aan het familiegevoel waarbij je vanaf dag 1 in het team betrokken wordt.
Wat ga je leren?
- Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
- B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
- B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
- B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
- Begeleidt retailondersteunende processen
- B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
- B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
- B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
- B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
- B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
- Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
- B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
- B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
- B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
- Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
- B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen