E-commerce specialist

United Orange B.V. E-commerce medewerker in de reisbranche

Tijdens je stage leer je alles over online marketing en conversie optimalisatie terwijl je werkt aan onze travel websites. Van Ibiza tot Kirchberg en van Val Thorens tot Costa Blanca. Je maakt content, je test webpagina's voor conversie optimalisatie en je verbetert webpagina's voor zoekmachines. Ook ben je bezig met het verzamelen van informatie en data zoekgedrag, reizen en vakantiebestemmingen. Als stagiair krijg je een mooie stagevergoeding terwijl je werkt aan: - Online verkennen en onderzoeken van nieuwe reisbestemmingen - Het bedenken en testen van conversie elementen. - Verzamelen van content en het schrijven van teksten - Bouwen van webpagina's met Wordpress en Elementor - Zoekwoorden onderzoek en gegevens verzamelen - Updaten van onze websites met teksten, afbeeldingen of reisaanbod - Optimaliseren, concurrentie analyseren en trends ontdekken

Naar wie zijn wij op zoek?

Je vind het leuk om webpagina's te maken, te testen en te verbeteren Je bedenkt grafische elementen om reisaanbiedingen te promoten Je bent handig in het zoeken van informatie op internet Je hebt interesse in online marketing, affiliate marketing en je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je werkt samen met andere studenten bij ons op kantoor in Oldenzaal Kortom: wil je werken in de online travel business en wil je onze 1,5 miljoen bezoekers jouw kunsten laten zien?

Wat biedt het bedrijf?

- We bieden je een leerzame werkomgeving waarbij je veel zelf mag doen en onderzoeken. - Je werkt samen met andere stagiaires op kantoor bij ons in Oldenzaal. - Je stagevergoeding bedraagt EUR 175. - Je werktijden zijn flexibel als je bijvoorbeeld een bijbaan hebt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder