E-commerce specialist

EDSAS Telecom & ICT B.V. Groei in E-commerce: Word E-commerce Specialist bij EDSAS Telecom & ICT

Wil jij de digitale wereld van e-commerce verkennen en bijdragen aan onze groeiende online strategie? Als E-commerce Specialist werk je samen met ons marketingteam aan het verbeteren van onze online aanwezigheid en het creëren van een naadloze digitale klantreis. Geen dag is hetzelfde! Je bent verantwoordelijk voor: - Analyse van de customer journey en vertalen van trends naar commerciële kansen - Verzorgen van marketing- en communicatieactiviteiten, inclusief webcare - Evaluatie van data en adviseren over conversie-optimalisatie - Uitvoeren van digitale operationele activiteiten, waaronder contentontwikkeling en -beheer Je wordt begeleid en ondersteund bij je taken en krijgt de kans om hands-on ervaring op te doen. Kortom, als e-commerce specialist bij EDSAS zul je een leerzame en uitdagende stage beleven, waarin je jezelf kunt ontwikkelen tot een echte expert op het gebied van e-commerce!

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een gedreven student met een passie voor e-commerce en digitale marketing. Je moet proactief zijn, beschikken over sterke analytische vaardigheden en in staat zijn om creatieve oplossingen te bedenken. Goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel, omdat je nauw zult samenwerken met verschillende teams binnen EDSAS. We bieden een stimulerende leeromgeving waarin je begeleid wordt door ervaren professionals en de kans krijgt om je vaardigheden verder te ontwikkelen.

Wat biedt het bedrijf?

We zijn een jong en gezellig team, waarbij we hard werken maar zeker ook samen veel genieten en lachen. Iedere dag hebben we een verzorgde lunch. Ook organiseren we iedere laatste vrijdag van de maand een gezellige borrel en ieder kwartaal een teamuitje (lasergamen, uit eten, karten, escaperoom en jouw suggestie) Daarnaast kun je gratis sporten, festivals bezoeken en vele andere dingen. Er is een stagevergoeding van €150,- per maand.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder