Parts Point Apeldoorn
- Naam Parts Point Apeldoorn
- Leerbedrijf ID 100302957
- KvK naam PartsPoint Apeldoorn
- KvK nummer 09071124
- KvK vestigingsnummer 000015960927
- Bedrijfsindeling Groothandel en handelsbemiddeling in auto-onderdelen en accessoires (geen banden)
- Telefoon +31555410110
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 3
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Wie is Partspoint? Het autobedrijf is onze klant. Bij PartsPoint is automotive ons leven. We helpen met een ongelooflijk breed en diep assortiment aan producten. U weet het. Het moet bij ons compleet zijn. Altijd op voorraad zijn. En over kwaliteit willen we al helemaal niet twisten. Bij PartsPoint helpen wij u om universeel te zijn, te blijven of te worden. We ondersteunen onze klanten – het wordt steeds belangrijker – met ICT, met logistiek, voorraad, marketing, garageformules en met schappen vol aan kennis en ervaring. Het autobedrijf wil de klanten goed bedienen. Wij helpen daarbij. Wij denken aan de omzet en marge van het autobedrijf. Wij helpen daarbij. Uiteindelijk moet de automobilist de weg naar de garage weten te vinden, goed geholpen worden en weer terugkomen. Wij helpen daarbij. Wij zijn een internationaal georiënteerde organisatie. Bij ons kun je een moderne vreemde taal spreken, krijg je inzicht in onze internationale contacten en krijg je te maken met de cultuurverschillen. Dus wil je als mbo-student de mogelijkheid oppakken om in Nederland alvast een stage te doen in een internationale omgeving/context neem dan contact met ons op!
- Informatie Student Wij zoeken stagiaires: • MBO-niveau 3 of 4; • Studerend richting Retail of (Internationale) Groothandel; • Klantgerichte en flexibele instelling. • Affiniteit met automaterialen en een rijbewijs is een pre.
-
Opleidingsgebieden
- Retail - Eerste verkoper
- Retail - Verkoopspecialist
Parts Point Apeldoorn
- Naam Parts Point Apeldoorn
- Leerbedrijf ID 100302957
- KvK naam PartsPoint Apeldoorn
- KvK nummer 09071124
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 5-7-2005
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 12-10-2011
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid (P5-K1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging (P5-K1-W1)
- Levert input voor een vestigingsplan (P5-K1-W2)
- Bewaakt een omzet- en kostenplan (P5-K1-W3)
- Presenteert en profileert de vestiging in netwerken (P5-K1-W4)
Coördineert operationele processen en werkzaamheden (P5-K2)
- Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid (P5-K2-W1)
- Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie (P5-K2-W2)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P5-K2-W3)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P5-K2-W4)
- Coördineert de goederenstroom (P5-K2-W5)
- Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden (P5-K2-W6)
Voert een commercieel traject uit (P5-K3)
- Bereidt een commercieel traject voor (P5-K3-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P5-K3-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P5-K3-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P5-K3-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P5-K3-W5)
- Bereidt de inkoop voor (P5-K3-W6)
- Voert aftersales uit (P5-K3-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Economie en administratie (79090)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (Vestigingsmanager groothandel) (93494)
- Vestigingsmanager groothandel (25137)
- Vestigingsmanager groothandel (90100)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 3 / 16-1-2007
Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving (B1-K1)
- Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving (B1-K1-W1)
- Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten (B1-K1-W2)
- Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af (B1-K1-W3)
- Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming (B1-K1-W4)
Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit (B1-K2)
- Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie (B1-K2-W1)
- Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen (B1-K2-W2)
- Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising (B1-K2-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s (B1-K2-W4)
- Doet operationele verbetervoorstellen (B1-K2-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- Advies en leiding in de verkoop (23070)
- Advies en leiding in de verkoop (23195)
- Eerste verkoper (25153)
- Retail advies (23325)
- Verkoopadviseur (25154)
- Verkoopspecialist (22144)
- Verkoopspecialist (25155)
- Verkoopspecialist (90380)
- Verkoopspecialist (Verkoopspecialist detailhandel) (90383)
- Verkoopspecialist elektrotechnische detailhandel (90386)
- Verkoopspecialist groene detailhandel (25501)
- Verkoopspecialist mode (90385)
Parts Point Apeldoorn
- Naam Parts Point Apeldoorn
- Leerbedrijf ID 100302957
- KvK naam PartsPoint Apeldoorn
- KvK nummer 09071124
Contactpersonen (1)
-
Leco Beekman Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Commercieel medewerkerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenCommercieel medewerker, Junior manager groothandel, Retailspecialist
Junior manager groothandel, Retailspecialist