Platform Control
- Naam Platform Control
- Leerbedrijf ID 100641793
- KvK naam Platform Control B.V.
- KvK nummer 83678638
- KvK vestigingsnummer 000049833715
- Bedrijfsindeling Detailhandel via postorder en internet in overige non-food
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Bij Platform Control werken we dagelijks vanuit ons creatieve kantoor, Stokholm, in het centrum van Dordrecht, aan het succes van onze partners. Dit zijn samenwerkingen waarin we bouwen aan internationale expansie om via online verkoopplatformen als bol en Amazon de Europese consumenten te bereiken met de producten van onze partners. Onze service is simpel. Namelijk: ‘jullie kopen in, wij doen de rest.’ Zo regelen we hun content, klantenservice, logistiek, marketing, pricing en data-analyse. Om te zorgen dat we één gezamenlijk doel hebben, hebben we besloten om alleen te werken op basis van een commissie. Onze partners staan een deel van hun omzet af, waardoor ze nooit betalen als er geen omzet is. Geen dure abonnementen of onverwachte facturen, maar een transparante en eerlijke samenwerking waarin we delen in succes en verlies, maar dan met een lang termijncontract! Wel zo eerlijk toch? Wij zijn een jong en dynamisch team en zijn altijd op zoek naar nieuwe teamleden. Inmiddels zijn wij gegroeid tot Silver partner van bol en hebben we meer dan 15.000 producten in beheer en verkopen we deze producten door heel Europa.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
- Internationalisation at home
Platform Control
- Naam Platform Control
- Leerbedrijf ID 100641793
- KvK naam Platform Control B.V.
- KvK nummer 83678638
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 9-5-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 13-5-2020
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 30-4-2024
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 5-12-2019
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
Sector: Media en vormgeving
niveau 4 / 25-5-2022
Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen (B1-K1)
- Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context (B1-K1-W1)
- Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant (B1-K1-W2)
- Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input (B1-K1-W3)
- Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject (B1-K1-W4)
- Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces (B1-K1-W5)
- Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen (B1-K1-W6)
- Voert projectmatige werkzaamheden uit (B1-K1-W7)
Positioneert en profileert zich in de markt (B1-K2)
- Maakt een persoonlijk portfolio (B1-K2-W1)
- Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel) (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Game artist (22085)
- Gaming artist (93220)
- Media en vormgeving (79040)
- Mediavormgever (22086)
- Mediavormgever (25201)
- Mediavormgever (90400)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC GOC) (90411)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC PMLF) (90421)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving Savantis) (90401)
- Mediavormgever (Art & design KC GOC) (90412)
- Mediavormgever (Art & design KC PMLF) (90422)
- Mediavormgever (Art & design Savantis) (90402)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC GOC) (90413)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC PMLF) (90424)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving Savantis) (90403)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC GOC) (90414)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC PMLF) (90423)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving Savantis) (90404)
- Mediavormgeving (23095)
- Mediavormgeving (23257)
Platform Control
- Naam Platform Control
- Leerbedrijf ID 100641793
- KvK naam Platform Control B.V.
- KvK nummer 83678638
Contactpersonen (1)
-
Cheyenne Slagboom Contactpersoon BPV, Praktijkopleider MediavormgeverRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenMediavormgever, Logistiek medewerker, Commercieel medewerker, Junior accountmanager, Junior manager internationale handel, E-commercemanager
Logistiek medewerker, Commercieel medewerker, Junior accountmanager, Junior manager internationale handel, E-commercemanager