&Gagement HEMELBESTORMENDE STAGIAIR-DESIGNER
- Je wordt gezien als collega, niet als stagiair, we verwachten dat jij er ook zo in staat - Het ontwerpen en creren van rammende visuele en bewegende content, zoals, video's, designs en alles daartussenin. - Werken aan meerdere awardwinning projecten tegelijkertijd en deze tot een succesvol einde brengen. - Het begrijpen en doorvoelen van de merken van onze klanten en hoe jij hun verhaal op een onvervangbare manier kunt vertellen. - Het bedenken van creatieve concepten die onze klanten omarmen. Het werken binnen een team van marketeers, designers, copywriters en andere helden om deze campagnes tot een succes te maken.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent een absolute topper in het creren van visuele content en hebt eerder al ongekend werk gemaakt. - Bij het denken en opleveren van je werk heb je altijd nog meer ideen: "Het zou helemaal vet zijn als we (....)" - Je bent in staat om zelfstandig te werken en meerdere projecten tegelijkertijd te managen. - Je hebt een oog voor sfeer en bent in staat om kritische feedback op een positieve manier te verwerken. Je schrikt niet van een feedbackronde extra, omdat we er nog niet helemaal zijn. - Je hebt een passie voor design en bent op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen. In het bijzonder als het gaat om niet-boomerkanalen. - Je levert altijd dat extra stukje &Gagement. Formeel en informeel.
Wat biedt het bedrijf?
Wees welkom als stagiair bij &Gagement. Mogelijkheden op freelancewerk en een (vast) dienstverband zijn er 100%. Voor een BV van net twee jaar oud komt dat voor nu iets te vroeg, samen groeien we daarin. De koffie staat niet klaar, maar maken we ter plekke uiteraard. Op misschien wel het vetste kantoor van Nederland. In het oude raadshuis van Charlois uit de 19e eeuw is er ruimte voor (top)vermaak, voor hard werken en voor ontspanning. Borrels inbegrepen. Over &Gagement: &Gagement is ht tegendraadse positioneringsbureau van Nederland. Wij helpen veel (Formule 1) merken aan een ijzersterk en onvervangbaar verhaal waarmee we er voor zorgen dat hun klanten zich gaan identificeren met het verhaal. Hoe we dat doen? Samen. Spot on. Slagvaardig. Wij staan voor onze kernwaardes ‘toekomstgericht’ zijn ‘tegendraads’, zowel inhoudelijk als in onze bedrijfscultuur. Belangrijkste is dat we door ons werk k een leuke tijd willen hebben. We noemen dat topvermaak.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat