Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
- KvK vestigingsnummer 000033210322
- Bedrijfsindeling Winkels in telecommunicatieapparatuur
- Totale capaciteit 6
- Stage/bbl overeenkomsten -
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
Erkenningen
Sector: Cross-over
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid (P5-K1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging (P5-K1-W1)
- Levert input voor een vestigingsplan (P5-K1-W2)
- Bewaakt een omzet- en kostenplan (P5-K1-W3)
- Presenteert en profileert de vestiging in netwerken (P5-K1-W4)
Coördineert operationele processen en werkzaamheden (P5-K2)
- Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid (P5-K2-W1)
- Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie (P5-K2-W2)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P5-K2-W3)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P5-K2-W4)
- Coördineert de goederenstroom (P5-K2-W5)
- Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden (P5-K2-W6)
Voert een commercieel traject uit (P5-K3)
- Bereidt een commercieel traject voor (P5-K3-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P5-K3-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P5-K3-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P5-K3-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P5-K3-W5)
- Bereidt de inkoop voor (P5-K3-W6)
- Voert aftersales uit (P5-K3-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Economie en administratie (79090)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (Vestigingsmanager groothandel) (93494)
- Vestigingsmanager groothandel (25137)
- Vestigingsmanager groothandel (90100)
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
Geeft leiding aan medewerkers/projecten (B1-K1)
- Onderzoekt en ontwikkelt de eigen leiderschapsstijl (B1-K1-W1)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K1-W2)
- Wisselt informatie uit in werkbespreking (B1-K1-W3)
- Communiceert met in- en externe samenwerkingspartners (B1-K1-W4)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K1-W5)
- Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering (B1-K1-W6)
Levert een bijdrage aan het personeelsbeleid (P1-K1)
- Adviseert over de personeelsbehoefte en ondersteunt bij werving- en selectieactiviteiten (P1-K1-W1)
- Ondersteunt bij personeelsadministratie en persoonlijk ontwikkelingsplannen (P1-K1-W2)
- Ondersteunt in de cyclus van beoordelen en ontwikkelen (P1-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Contactcenter teamleider (22165)
- Contactcenter teamleider (93860)
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23075)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23208)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23422)
- Leidinggevende team/afdeling/project (25160)
- Leidinggevende team/afdeling/project (25528)
Sector: ICT
Ondersteunt gebruikers/hulpvragers/opdrachtgevers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Installeert en beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround medewerker IT systems and devices (25605)
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT support and systems (23405)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker beheer ICT) (95070)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Medewerker beheer ICT (25191)
- Medewerker beheer ICT (90230)
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert, configureert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover (B1-K2)
- Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af (B1-K2-W1)
- Overlegt en stemt af met derden (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT support (25607)
Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
Contactpersonen (3)
-
Sander Matthezing Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Expert IT systems and devicesRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenExpert IT systems and devices, E-commercemanager, Medewerker ICT, Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, Junior manager groothandel, Leidinggevende van een team / afdeling / project, ICT support technician, Servicemedewerker
E-commercemanager, Medewerker ICT, Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, Junior manager groothandel, Leidinggevende van een team / afdeling / project, ICT support technician, Servicemedewerker -
Koen van der Meulen Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Medewerker ICTRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMedewerker ICT, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, ICT support technician
Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, ICT support technician -
Jeroen Frank Poelsma Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Marketing & Communication SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMarketing & Communication Specialist, VMBO - Media, vormgeving en ICT, Junior manager internationale handel, Junior accountmanager, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende van een team / afdeling / project
VMBO - Media, vormgeving en ICT, Junior manager internationale handel, Junior accountmanager, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende van een team / afdeling / project