Allround Assistant Business Services

BeBo Vloeren Office assistent

Wat houdt het beroep in? In een organisatie of bedrijf heeft iedere leidinggevende andere wensen. Hierdoor kunnen secretariële taken sterk variëren. Je werkrelatie is gebaseerd op vertrouwen. Je stelt je dan ook zakelijk en professioneel op. Je moet in staat zijn om je eigen werkzaamheden te plannen en te organiseren. Het is belangrijk dat je weet en begrijpt in welke context de organisatie opereert. Je moet inzicht hebben in bedrijfsprocessen en projectmatig kunnen denken en handelen. Jouw eigenschappen Je vindt het leuk om anderen te helpen. Je bent goed in plannen en organiseren. Net als in precies en netjes werken. Je bent stressbestendig. Spreken, schrijven en lezen in het Nederlands gaat je goed af. Ook zie je er netjes en verzorgd uit. En: vertrouwelijke informatie is veilig bij jou.

Naar wie zijn wij op zoek?

Voert taken rondom informatiemanagement uit ?Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling ?Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatie-uitwisseling ?Onderhoudt het relatienetwerk ?Voert administratieve taken uit ?Onderhoudt en actualiseert het digitale archief Voert taken rondom planning en organisatie uit ?Beheert de agenda ?Organiseert bijeenkomsten ?Maakt verslag en handelt vergaderzaken af ?Ontvangt bezoekers ?Handelt facturen en declaraties af

Wat biedt het bedrijf?

?Prettige leeromgeving ?Een fijne vergoeding voor je arbeid ?Je begint met een stage als doel dat je aan het eind van de stage zelfstandig taken kan uitvoeren ?Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied met ervaringsdeskundigen. ?Kleine teams met heldere communicatie ?Een jong team met relaxte collega’s die met je meedenken (of juist tegendenken)

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder