E-commerce specialist

Home Center Wolvega B.V. Stagiair E-commerce

Als E-commerce Stagiair bij ons krijg je de kans om deel uit te maken van een enthousiast en gedreven team dat elke dag bezig is om onze online winkels naar een hoger niveau te tillen. In deze stage duik je diep in de wereld van online verkoop, marketing, en data-analyse. Je gaat aan de slag met uiteenlopende taken, van het optimaliseren van productpagina’s tot het uitvoeren van marktanalyses. Je krijgt alle ruimte om jouw creativiteit en ideeën los te laten op onze digitale kanalen, samen te werken met collega’s van verschillende afdelingen en direct impact te maken op ons online succes. Wat ga je doen? Producten online zetten: Je zorgt ervoor dat onze producten op de juiste manier en met de juiste informatie online komen te staan Redactioneel werk: Je schrijft pakkende product teksten en zorgt dat deze aansluiten bij onze doelgroep Zoeken en maken van beeldmateriaal van producten: Je gaat opzoek naar beste beeldmateriaal of helpt bij het maken hiervan om onze producten onl

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn opzoek naar iemand die proactief en enthousiast mee werkt in ons team. Maar wie ben jij nog meer? Je begrijpt wat wij bedoelen met ultieme klantbeleving en draagt hier graag aan bij. Je bent 24-32 uren per week beschikbaar Je bent ondernemend en toont initiatief Je toont doorzettingsvermogen Je bent creatief Je kan goed zelfstandig werken of in teamverband Je bent flexibel

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder