NH Schiller & NH Caransa
- Naam NH Schiller & NH Caransa
- Leerbedrijf ID 100141688
- KvK naam Exploitatiemaatschappij Schiller Hotel B.V.
- KvK nummer 33288588
- KvK vestigingsnummer 000020301898
- Bedrijfsindeling Hotel-restaurants
- Telefoon +31205540700
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving NH Amsterdam Schiller ligt aan het bruisende Rembrandtplein in het hart van de stad. Het hotel telt 92 kamers en de weelderige interieurs in art-decostijl van een eeuw geleden zijn zorgvuldig terug te zien in NH Schiller. Restaurant the Gaia is tevens een grote trekpleister van het hotel dankzij de art-decostijl en het unieke uitzicht op het Rembrandtplein. NH Amsterdam Caransa is een 4* hotel dat eveneens is gelegen aan het levendige Rembrandtplein. Het hotel beschikt over 66 kamers met een chique en strakke inrichting. In de zomermaanden kunnen gasten bij NH Caransa genieten van het zonnetje op het sfeervolle dakterras met een indrukwekkend uitzicht over het Rembrandtplein.
- Informatie Leren & Werken Er wordt gewerkt in een gezellig, relatief klein team waardoor je de kans hebt om in een jaar kennis te maken met de verschillende F&B activiteiten van een hotel zoals: ontbijt, banqueting & minibars. Er is veel kennnis aanwezig en de wil om deze te delen. Of je uiteindlijk een succesvolle leerperiode hebt ligt natuurlijk wel aan jezelf!
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
NH Schiller & NH Caransa
- Naam NH Schiller & NH Caransa
- Leerbedrijf ID 100141688
- KvK naam Exploitatiemaatschappij Schiller Hotel B.V.
- KvK nummer 33288588
Erkenningen
Sector: Afbouw, hout en onderhoud
niveau 2 / 6-4-2021
Opnemen en vaststellen van werkzaamheden (B1-K1)
- Voorbereiden van opnamewerkzaamheden (B1-K1-W1)
- Opnemen situatie ter plaatse (B1-K1-W2)
Verrichten van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouwonderdelen en omgeving (B1-K2)
- Voorbereiden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W1)
- Afronden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W10)
- Opsporen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen en bouwkundige gebreken (B1-K2-W2)
- Geschikt maken gebouw(onder)deel voor uit te voeren werk (B1-K2-W3)
- Verrichten van preventief onderhoud aan elektrotechnische en werktuigkundige installatie (B1-K2-W4)
- Verrichten van preventief onderhoud aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W5)
- Verhelpen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen (B1-K2-W6)
- Verhelpen van bouwkundige gebreken (B1-K2-W7)
- Verrichten van modificaties aan elektrotechnische en werktuigkundige installaties (B1-K2-W8)
- Verrichten van modificaties aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Afbouw, hout en onderhoud (79010)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (22031)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23010)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23315)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (95270)
- Onderhoud- en Verbouwbedrijf (Servicemedewerker Gebouwen) (92180)
- Servicemedewerker gebouwen (25024)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 1-3-2011
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
niveau 4 / 3-5-2006
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 3 / 6-9-2023
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
-
Niet uitvoerbaar: Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
-
Niet uitvoerbaar: Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
niveau 4 / 1-2-2013
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 1-2-2013
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
niveau 4 / 1-9-2014
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23416)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (27040)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
NH Schiller & NH Caransa
- Naam NH Schiller & NH Caransa
- Leerbedrijf ID 100141688
- KvK naam Exploitatiemaatschappij Schiller Hotel B.V.
- KvK nummer 33288588
Contactpersonen (2)
-
Vince Meurders Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Lucandy Perez Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Leidinggevende travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenLeidinggevende travel & hospitality, Allround hospitality medewerker, Zelfstandig medewerker travel & hospitality
Allround hospitality medewerker, Zelfstandig medewerker travel & hospitality