Allround hospitality medewerker

NH Schiller & NH Caransa Hospitality stage bij de receptie - Leer, Groei en Straal!

Wat ga je doen? Als stagiair(e) bij de receptie ben jij het visitekaartje van het hotel. Je verwelkomt gasten, beantwoordt vragen en helpt bij het in- en uitchecken. Ook leer je reserveringen verwerken, telefoontjes aannemen en administratieve taken uitvoeren. Je werkt samen met een ervaren team en krijgt de kans om echt mee te draaien in de dagelijkse praktijk. Hoe ziet je werkdag eruit? Je begint je dag met een overdracht van het team en controleert of alles klaarstaat voor de aankomsten van die dag. Gedurende de dag ontvang je gasten, beantwoord je telefoontjes en ondersteun je waar nodig. Geen dag is hetzelfde: het ene moment check je een gezin in voor een weekendje weg, het andere moment help je bij een speciale aanvraag of organiseer je een taxi voor een gast. Wat leer je? • Professionele communicatie met gasten en collega’s • Werken met reserveringssystemen • Gastgericht handelen en omgaan met onverwachte situaties • Samenwerken in een team

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij gastvrij, behulpzaam en lijkt het jou leuk om te werken in een dynamische hotelomgeving? Dan is een stage bij de receptie van ons hotel iets voor jou!

Wat biedt het bedrijf?

1. Een leerzame en afwisselende stageplek in een professionele hotelomgeving 2. Begeleiding door ervaren collega’s die je graag helpen groeien 3. Een kijkje achter de schermen van de hospitalitywereld 4. Mogelijkheid om mee te draaien als volwaardig teamlid 5. Een prettige werksfeer met ruimte voor jouw ontwikkeling 6. Stagevergoeding 7. Kans op doorgroeimogelijkheden binnen het hotel na je stage 8. Je zoekt een stage voor minimaal 20 weken 9. Overnachten voor €45 inclusief ontbijt bij alle NH Hotels 10. 30% korting op de rekening als je een hapje komt eten en/of drinken

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder