Park Inn by Radisson Amsterdam City West Front Office Trainee
De Front Office is waar het verblijf van onze gasten begint en eindigt. Tijdens check-in en check-out is het van groot belang dat jij samen met het team voor de gasten klaarstaat. Elke gast is op zoek naar een vorm van menselijke interactie. Of een gast nou online incheckt of aan de receptie, jij bent de host van het hotel en assisteert al onze gasten. Denk hierbij aan het bellen van een taxi maar ook het aangaan van een leuk gesprek met een gast die hier komt voor een festival, of een gast die voor een grote multinational werkt en een fiets wil huren. Verder behandel je telefoontjes van gasten, of van buitenaf en weet jij wat er in Amsterdam allemaal te doen is. Als er koffers moeten worden gesjouwd draai jij je hand niet om voor een gratis work-out en als het nodig is, help je je collega's bij andere afdelingen. Om je op te kunnen leiden tot een volwaardige Receptionist, rouleer je mee in het rooster wat inhoudt dat je zowel ochtend- als avonddiensten werkt.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw verdere taken en verantwoordelijkheden zijn: - Het verwerken en verantwoorden van ontvangen gelden en creditcardbetalingen - Verzorgen van wake-up calls, aannemen en doorgeven van boodschappen - Het oplossen van eventuele klachten in samenwerking met jouw leidinggevende - Na verloop van tijd het zelfstandig draaien van de shift
Wat biedt het bedrijf?
Als onderdeel van deze stage bieden wij jou: - Een stagevergoeding van € 500,- per maand - Begeleiding door enthousiaste en professionele collega’s - Interessante trainingen en introductieprogramma’s - Carriremogelijkheden na je stage - Een fantastisch hotel dat je met trots op je CV kan zetten - 50% restaurantkorting in onze overige hotels in Nederland - De mogelijkheid om wereldwijd tegen personeelskorting in een hotel binnen de Radisson Hotel Group te overnachten. Ook je vrienden en familie ontvangen een speciale prijs - Deelname aan een sporttoernooi, een gezellig teamuitje en andere social events
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit