The Hoxton/Lotti's
- Naam The Hoxton/Lotti's
- Leerbedrijf ID 100415403
- KvK naam The Hoxton (Amsterdam) B.V.
- KvK nummer 34130858
- KvK vestigingsnummer 000018199895
- Bedrijfsindeling Financiële holdings
- Telefoon +31208885555
- Bedrijfsgrootte 101 tot en met 250 medewerkers
- Totale capaciteit 7
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving The Hoxton, Amsterdam opened its doors on the Herengracht in summer 2015. The first hotel outside of London in The Hoxton series. The Hoxton, Amsterdam is made up of 5 beautiful canal houses, which were once home to the Mayor of Amsterdam way back in the 17th century, and now feature 111 rooms spread over 5 floors. Our bedrooms were designed by local interior design duo, Nicemakers, and take inspiration from our building’s history and the local neighbourhood. Our restaurant - Lotti’s which serves internationally inspired and locally sourced dishes from breakfast through to dinner for both our neighbours who like the hustle in our lobby, as well as our guests from further afield. The Apartment is our unique meetings and events space comprised of 4 differently designed rooms and a central pantry kitchen which by day is a meeting space and by night an events and private dining venue. The Apartment is also home to The Hoxton’s monthly events calendar where we host everything from inspirational talks with established and emerging brands, to fashion pop-ups, sample sales, foodie workshops and more.
- Informatie Leren & Werken Our team is quite international and diverse and we enjoy developing young talent. We love to show people in the industry all aspects of hospitality and hope to see them grow within the team.
- Informatie Student What’s in it for you… • Excellent discounts across the global Ennismore family for you and your nearest and dearest (even if you decide to leave us!) • Training to get you settled into your role, learning academies to broaden your skill set and development that helps you think, make and thrive at work • Time off to volunteer with one of our partner charities • Regular team get togethers, from our team drinks to our (pretty special!) bi-annual parties – we know how to have a good time!
The Hoxton/Lotti's
- Naam The Hoxton/Lotti's
- Leerbedrijf ID 100415403
- KvK naam The Hoxton (Amsterdam) B.V.
- KvK nummer 34130858
Erkenningen
Sector: Afbouw, hout en onderhoud
niveau 3 / 8-12-2017
Opnemen en vaststellen van werkzaamheden (B1-K1)
- Voorbereiden van opnamewerkzaamheden (B1-K1-W1)
- Opnemen situatie ter plaatse (B1-K1-W2)
Verrichten van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouwonderdelen en omgeving (B1-K2)
- Voorbereiden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W1)
- Afronden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W10)
- Opsporen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen en bouwkundige gebreken (B1-K2-W2)
- Geschikt maken gebouw(onder)deel voor uit te voeren werk (B1-K2-W3)
- Verrichten van preventief onderhoud aan elektrotechnische en werktuigkundige installatie (B1-K2-W4)
- Verrichten van preventief onderhoud aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W5)
- Verhelpen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen (B1-K2-W6)
- Verhelpen van bouwkundige gebreken (B1-K2-W7)
- Verrichten van modificaties aan elektrotechnische en werktuigkundige installaties (B1-K2-W8)
- Verrichten van modificaties aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W9)
Organiseren van projectwerkzaamheden (P2-K1)
- Inplannen van uit te voeren werk (P2-K1-W1)
- Organiseren materialen en middelen (P2-K1-W2)
- Bewaken van voortgang en kwaliteit werkzaamheden (P2-K1-W3)
- Afronden van werkzaamheden (P2-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Afbouw, hout en onderhoud (79010)
- Allround vakkracht onderhoud- en klussenbedrijf (25023)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (22031)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23010)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23315)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (95270)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (Allround ondernemer klussenbedrijf) (95272)
- Onderhoud- en Verbouwbedrijf (Allround Ondernemer Klussenbedrijf) (92190)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (Bouwkundig onderhoudsmedewerker) (95271)
niveau 2 / 8-12-2017
Opnemen en vaststellen van werkzaamheden (B1-K1)
- Voorbereiden van opnamewerkzaamheden (B1-K1-W1)
- Opnemen situatie ter plaatse (B1-K1-W2)
Verrichten van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouwonderdelen en omgeving (B1-K2)
- Voorbereiden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W1)
- Afronden van (onderhouds)werkzaamheden aan technische installaties, gebouw(onder)delen en omgeving (B1-K2-W10)
- Opsporen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen en bouwkundige gebreken (B1-K2-W2)
- Geschikt maken gebouw(onder)deel voor uit te voeren werk (B1-K2-W3)
- Verrichten van preventief onderhoud aan elektrotechnische en werktuigkundige installatie (B1-K2-W4)
- Verrichten van preventief onderhoud aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W5)
- Verhelpen van elektrotechnische en werktuigkundige storingen (B1-K2-W6)
- Verhelpen van bouwkundige gebreken (B1-K2-W7)
- Verrichten van modificaties aan elektrotechnische en werktuigkundige installaties (B1-K2-W8)
- Verrichten van modificaties aan gebouw, interieur en terrein (B1-K2-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Afbouw, hout en onderhoud (79010)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (22031)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23010)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (23315)
- Onderhoud- en verbouwbedrijf (95270)
- Onderhoud- en Verbouwbedrijf (Servicemedewerker Gebouwen) (92180)
- Servicemedewerker gebouwen (25024)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 23-10-2017
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
niveau 4 / 4-5-2016
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 3 / 15-11-2021
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
- Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
- Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
- Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
- Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
- Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
- Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
- Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
- Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
- Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
- Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
niveau 4 / 15-11-2021
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (B1-K1)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Neemt bestelling op en serveert deze (B1-K1-W2)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W3)
- Creëert en bewaakt sfeer (B1-K1-W4)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (B1-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (B1-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (B1-K2-W1)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in (B1-K2-W2)
- Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf (B1-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (B1-K2-W4)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit (B1-K2-W5)
Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers (B1-K3)
- Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K3-W1)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K3-W2)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K3-W3)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K3-W4)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K4)
- Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten (B1-K4-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K4-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K4-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K4-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K5)
- Maakt een operationeel plan (B1-K5-W1)
- Plant en verdeelt werkzaamheden (B1-K5-W2)
- Begroot financiën (B1-K5-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K5-W4)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K5-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K5-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- International hospitality (23340)
- Leidinggevende international hospitality (26008)
niveau 4 / 23-10-2017
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 23-10-2017
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
The Hoxton/Lotti's
- Naam The Hoxton/Lotti's
- Leerbedrijf ID 100415403
- KvK naam The Hoxton (Amsterdam) B.V.
- KvK nummer 34130858
Contactpersonen (1)
-
Jacqueline Mooren Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV