Hotel Des Indes Front Office leerling
Jij zult je in jouw functie bezighouden met gasten bij zowel de Front Office als in de lobby. Hier wordt van jou verwacht dat je je proactief opstelt en contact zoekt om de gast zo goed mogelijk van dienst te zijn. Jouw voornaamste taken zullen zijn: Het in- en uitchecken van de gasten. Het verstrekken van informatie over verschillende attracties en events in Den Haag. Aannemen en afhandelen van telefoongesprekken, denk hierbij aan het verstrekken van informatie en aannemen van nieuwe reserveringen. Upselling van verschillende kamertypes. Met jouw houding en proactieve inzet zorgen voor een optimale gastbeleving. Zorgdragen voor een optimale communicatie tussen verschillende collega’s en afdelingen. Afhandelen van eventuele klachten naar tevredenheid van de gasten. Verschillende administratieve werkzaamheden tijdens jouw dienst. Daarnaast zul je ook assisteren in het begeleiden van stagiaires en samen met het team werken volgens de brand-standaarden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Een enthousiaste collega met een passie voor gastvrijheid en hotellerie, die: MBO/HBO werk en denkniveau heeft; Bij voorkeur 4 of 5 dagen per week beschikbaar is; Niet bang is om op gasten af te stappen en gastvrij handelt; Beschikt over goede communicatieve vaardigheden: Nederlandse & Engelse taal in zowel mondeling als in schrift; Recente ervaring in de Front Office heeft; Een echte teamplayer is; Stressbestendig is; Kennis van Opera (PMS) is een pré. Deze functie is beschikbaar voor full time waarbij je op elke dag van de week ingeroosterd kan worden. Flexibiliteit hierin is belangrijk.
Wat biedt het bedrijf?
• Aantrekkelijke stagevergoeding van 500 euro per maand, bij 5 dagen per week stage; • Be Our Guest - 50% korting bij bezoek aan onze F&B outlets. • Employee en Friends & Family rate, speciaal tarief op kamer overnachtingen voor jou, jouw familie & vrienden. • Geniet van 40% korting op hotelovernachtingen wereldwijd bij aangesloten hotels via Hotel Employee Rate. • Exclusieve kortingen op producten via Vip District • Remarkable Moments (beloningsprogramma)
Wat ga je leren?
- Verleent service aan passagiers/gasten
- B1-K1-W1 Verleent service aan passagiers/gasten
- B1-K1-W2 Draagt zorg voor de veiligheid van passagiers/gasten en collega’s
- B1-K1-W3 Werkt aan professionele (team)ontwikkeling
- Begeleidt passagiers op de luchthaven
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Assisteert en begeleidt passagiers
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Handelt bagage af
- Begeleidt passagiers in het vliegtuig
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Begeleidt vanuit het vliegtuig het in- en uitstappen van de passagiers
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat