Allround medewerker IT systems and devices

Staedion

Bij de Servicedesk sta je mensen te woord zowel aan de balie als telefonisch. Je bent op kantoor hiervoor aanwezig. Wij doen het beheer van diverse apparaten en systemen waardoor het werk erg gevarieerd is.

Naar wie zijn wij op zoek?

Aan de Servicedesk moet je goed kunnen communiceren en technische aspecten goed kunnen vertalen naar kant en klare taal. Daarnaast moet je logisch kunnen nadenken en handig zijn met apparaten.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

lees verder