E-commerce specialist

STARSPACE Marketing B.V. Campagne Manager // Starspace Marketing

Ben jij een student met passie voor digital marketing en een scherp oog voor detail? Wil je jouw theorie in praktijk brengen en leren van de besten in het vak? Starspace marketing biedt niet alleen een plek om te leren, maar ook een kans om jezelf te ontwikkelen in een omgeving die waarde hecht aan groei, innovatie, en samenwerking. Met een competitieve stagevergoeding en de kans om na je stage door te groeien, is dit jouw kans om een voorsprong te nemen in je carrire. Heb je zin om samen met ons internationaal erkende merken naar een hoger niveau te tillen en te groeien? Dan zoeken wij jou!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent een student in de richting van Marketing, Communicatie, Creative Business of een vergelijkbare studie. Je hebt een sterke interesse in digitale marketing. Je bent analytisch sterk en hebt oog voor detail. Je bent leergierig, proactief en werkt graag in teamverband. Eerdere ervaring met een vorm van marketing is een pr, maar geen vereiste.

Wat biedt het bedrijf?

Tijdens je stage als Allround Marketing Stagiair bij Starspace marketing duik je diep in de wereld van digitale marketing. Je werkt samen met ervaren specialisten en leert over diverse aspecten van marketing zoals sociale media, e-mailmarketing, SEO, Google Ads, contentcreatie en meer. Je krijgt de kans om praktische ervaring op te doen en een echte impact te maken op de resultaten van onze klanten. Bij Starspace Marketing ga je je bezig houden met: Analyse en Optimalisatie: Ontwikkel je skills in SEO, SEA en Social Advertising. Content Creatie: Werk mee aan het creren van boeiende content voor onze klanten op verschillende platforms. Website ontwikkeling: Word een meester in het gebruiken van WordPress. Ad Copywriting: Leer van onze ervaren experts hoe je pakkende teksten bij advertenties kan schrijven aan de hand van psychologische trucjes. Data analyse: Leer hoe je moet A/B-testen en campagnes optimaliseert

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder