E-commerce specialist

STARSPACE Recruitment B.V. Een E-commerce specialist met topsport mentaliteit gezocht!

Als E-commerce specialist ben je verantwoordelijk voor het analyseren en optimaliseren van de digitale klantreis en de online aanwezigheid van de onderneming. Je brengt de marktpositie in kaart, analyseert de customer journey, en vertaalt trends naar commerciële kansen. Daarnaast verzorg je marketing- en communicatieactiviteiten, inventariseer je klantbehoeften, voer je webcare uit, en monitor je online kanalen. Je verzamelt en interpreteert commerciële data om conversies te verhogen en ontwikkelt verbetervoorstellen voor online kanalen. Tevens plan en beheer je digitale werkzaamheden en online content, terwijl je actief verbetervoorstellen doet voor webcare-activiteiten.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een echte topsporter. Een student die graag tijdens zijn stage alles uit de kast wil trekken om te leren en zichzelf te ontwikkelen. Een student die hard wil meewerken en alles wil leren om als E-commerce specialist te werken. Daarnaast een energieke houding heeft en een leuk babbeltje gecombineerd met lekker doorwerken.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Startpace Recruitment word je niet gezien als stagiair, maar als jong professional. Tijdens je vijf maanden durende stage word je dagelijks betrokken bij het bedrijfsleven en pas je de theorie die je hebt geleerd toe in de praktijk. Je ontwikkelt de basisvaardigheden die nodig zijn voor je functie, begeleid door collega’s die recent dezelfde route hebben doorlopen. Wij bieden een volledige ervaring aan waarin je dagelijks taken uitvoert die er echt toe doen. Je neemt deel aan afdelings- en wekelijkse vergaderingen, en je wordt beschouwd als volwaardig collega, inclusief deelname aan bedrijfsuitjes en borrels. Deze positie is twee keer per jaar beschikbaar, waarbij je dagelijks werkt aan je eigen ontwikkeling en er ruimte is voor je schoolopdrachten. Bij ons draait het om de intentie: past deze intentie bij jou? Leren door te doen staat centraal, en we zorgen ervoor dat je een waardevolle bijdrage levert terwijl je je professionele vaardigheden ontwikkelt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder