Junior accountmanager

Agradi BV Paardenliefhebbers opgelet: stage beschikbaar bij webshop voor paardensportartikelen

In deze stage leer je mee te werken op onze Customer Service afdeling. Deze maakt deel uit van het totale Customer Service team welke verdeeld is in Nederlandstalig, Duitstalig en Franstalig. Je gaat meemaken hoe het is om binnen een internationale omgeving te werken, maakt kennis met onze systemen en onze klanten en gaat hiermee ook zelf aan de slag. Je leert daarnaast hoe je met de juiste toon onze klanten telefonisch of per mail kan ondersteunen met hun vragen. Deze leerplek is geschikt voor mensen met kennis van de ruitersport.

Naar wie zijn wij op zoek?

Behalve kennis van de ruitersport hoef je geen ervaring te hebben. Een eerste keer met een klant contact hebben mag best spannend zijn, wij zullen je hier in begeleiden. Je gaat hier een top plek hebben wanneer je nieuwsgierig bent, vragen durft te stellen en samen met je team behulpzaam bent naar onze klanten.

Wat biedt het bedrijf?

Je bent onderdeel van het customer service team, maar je mag ook een kijkje nemen binnen de andere afdelingen van ons bedrijf. Hierdoor leer je wat er allemaal nodig is om een succes te maken van een webshop. Regelmatig verschijnen er vacatures door de groei van ons bedrijf. Er zou dus een mogelijkheid kunnen zijn dat je na de afronding van je opleiding bij Agradi aan de slag kan gaan als vaste medewerker.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder