Business Administration & Control Specialist

Boekel Horecagroothandel AGF Bedrijfsadministrateur/Customer Service

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt. Van het verwerken van bestellingen tot het afhandelen van klachten, jij regelt het allemaal. Met jouw administratieve vaardigheden en klantgerichte aanpak zorg je voor een uitstekende service en een vlekkeloze administratie. Taken en verantwoordelijkheden: - Klantcontact: Je staat dagelijks in contact met onze klanten, luistert naar hun wensen en biedt hen de best mogelijke oplossing. - Klachtafhandeling: Jij handelt ze zorgvuldig en professioneel af, zodat de klant met een goed gevoel verder kan. - Servicegericht werken: Jij streeft ernaar om elke klant een uitstekende servicebeleving te bieden, van het eerste contact tot de afhandeling. - Administratieve ondersteuning: Je verzorgt diverse administratieve taken, zoals het verwerken van klachten en bijhouden van klantgegevens.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Jij verwerkt informatie nauwkeurig en efficiƫnt. - Werkt klantgericht en houdt tegelijkertijd altijd het resultaat in het oog. - Je hebt een goede beheersing van actuele kantoorautomatisering, zoals MS Office. - Communicatief ben jij sterk, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat biedt het bedrijf?

Boekel AGF biedt een veelzijdige stageplaats op dit gebied. Je leert ontzettend veel van verschillende facetten. Daarnaast bieden we veel gezelligheid, maandelijks een Boekel borrel en organiseren we diverse personeelsactiviteiten. Wij zijn opzoek naar een enthousiaste en gezellige stagiair. We zijn een flexibel en een groeiend bedrijf en zoeken iemand die kan knallen, afspraken nakomt en een toegevoegde waarde voor ons bedrijf kan zijn. Ben jij iemand die echt het verschil wil maken in een organisatie en verantwoordelijkheid kan dragen? Dan zijn we opzoek naar jou! Bij Boekel AGF krijg je echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen tot een super goede medewerker!

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht activiteiten voor financieel beheer
  • P4-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P4-K1-W2 Doet verbetervoorstellen m.b.t. geld-, goederen- en informatie beweging
  • P4-K1-W3 Handelt financieel-administratieve taken af
  • P4-K1-W4 Verricht werkzaamheden t.b.v. de periodeafsluiting en belastingaangifte

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder