Leidinggevende leisure & hospitality

Choco Loca & Uitje Dagje Feestelijke workshops die niet zo serieus zijn maar juist vol Choco LOL. Je leert voor een groep staan. De afwisseling met het kantoorgedeelte, wat zich achter een zoete BonBon balie afspeelt en het gastontvangst gedeelte is juist wat het leuk maakt.

Back Office werkzaamheden ( kantoor is tevens workshopruimte en chocoshop ) - E-mails beantwoorden , Boekingen / agenda bijhouden / personeel regelen - Facturatie en boekhouding - Uitleg workshops bestand up to date houden . - Socials > bekendheid Choco Loca in de gaten houden - Site Choco Loca bijwerken. Links updaten ook voor www.uitjedagje.nl - Uitstraling van het bedrijf / branding. WORKSHOPS met choco la la la - Voorbereiding: spullen klaarzetten voor de workshop - Week schema maken met: tijden workshops, aantal personen, wie welke workshop heeft en de locaties (wanneer er meerdere locaties zijn) - Voorraad checken: bestellijst maken. Volg het weekrooster dan lukt het allemaal wel! - Workshopruimte: schoonmaken/ opleuken - Workshop allround geven : workshop voorbereiden, workshop geven, workshop afsluiten, verbeteren. - Maak leuke foto’s tijdens de workshops! Voor de website, Facebook, twitter, linked inn. En enquête nasturen We zijn typetjes Jouw naam wordt …??

Naar wie zijn wij op zoek?

- Ben je klantgericht? Non formeel, dus gewoon gezellig contact met de klanten! - Kun je je inleven in de groep? Kun je ze lekker los maken? - Kun je plannen? Het backoffice gedeelte is veel check dubbel check. - Gestructureerd is wel een fijne eigenschap, je werkt hier erg zelfstandig en houdt je eigen To Do lijst bij. En kun je leuk entertainen en gek doen? Het is leuk als je iets met de stad Den Bosch hebt.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: -In het weekend €5,00 per uur, als je een workshop kunt geven! -Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid -Met uitzicht op een vaste baan -Mogelijkheden voor begeleiding op maat -Opleiden voor een mbo-certificaat -Opleiden voor een Praktijkverklaring Fijne werkomgeving! Zie de rondleiding op You Tube!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder