FYN b.v. Communicatiefvaardige techneut die graag met uiteenlopende taken bezig is
Servicedesk Gemiddeld komen zijn er 15 telefoontjes per dag. Tussendoor ben je bezig met de andere zaken. - Afhandelen tickets en uitleg aan klanten op het gebied van kantoorautomatisering. - Installatie van laptops en telefoons voor klanten. - Beantwoorden van telefoontjes van klanten: zelf afhandelen indien mogelijk of ticket aanmaken. - Initiƫren van verbeteringen in het klantcontact. Meewerken aan projecten - Meedenken met een goede informatiebeveiliging. FYN is bezig met het behalen van NIS2 certificaat. - Ondersteunen bij het invoeren van beheersmaatregelen vanuit NIS2 eisen. - Meedenken bij het opzetten van een goede informatievoorziening binnen FYN. Inrichten documentbeheer. - Meedenken in het optimaliseren van de interne processen bij FYN, automatiseren waar mogelijk. Overige taken - Inboeken ontvangen IT goederen. - Vastleggen en aanpassen installatiehandleidingen, werkinstructies. - Installeren en configureren van netwerkcomponenten voor klanten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Naast technische kennis voor bovenstaande werkzaamheden, zijn wij op zoek naar iemand die zich vertrouwd voelt om klantcontact te hebben. Zowel schriftelijk als mondeling. Er hoeven geen mooie rapporten geschreven te worden, maar tickets en telefoontjes moeten netjes worden beantwoord. Beknopt en overzichtelijk handleidingen en werkinstructies kunnen maken die gedeeld worden met collega's. Meedenken met de klant is belangrijk. Initiatief wordt gewaardeerd en omdat FYN een kleine organisatie is, kan je op veel vlakken meedenken en werken.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zullen je begeleiden hoe klanten te helpen en daarbij ook de belangen van FYN te behartigen. Op technisch vlak nemen we je mee in de keuzes die wij maken bij installatie van devices, daarbij informatiebeveiliging altijd in het achterhoofd. Verder kun je ervaren wat IT in de praktijk betekent.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Automatiseert processen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat