Huijbregts Notarissen Energieke receptionist
Je bent het eerste aanspreekpunt van het notariskantoor, zowel voor cliënten als voor leveranciers en andere bezoekers. Je zorgt voor een professioneel, vriendelijk en efficiënt onthaal en ondersteunt het administratieve team met diverse taken. Concreet takenpakket: 1. Onthaal en klantenservice Ontvangen van cliënten aan de balie Beantwoorden van telefonische oproepen en doorverbinden naar de juiste collega Beantwoorden van algemene e-mails en doorsturen naar de betrokken dossierbeheerder Verzorgen van een warm en professioneel onthaal, ook bij drukte 2. Agendabeheer en planning Inplannen van afspraken in overleg met dossierbeheerders of notarissen Bevestigen en opvolgen van afspraken (telefonisch of per e-mail) Afspraken tijdig voorbereiden met de juiste documenten of dossiers 3. Administratieve ondersteuning Ontvangen, sorteren en verdelen inkomende post Verzenden van uitgaande post en aangetekende stukken Kopiëren en scannen Aanmaken en bijhouden dossiers
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent representatief en hebt een goede kennis van de Nederlandse taal. Je bent klantvriendelijk, professioneel en stressbestendig. Je bent vlot in communicatie, zowel telefonisch als face-to-face. Je beschikt over goede organisatorische en administratieve vaardigheden.
Wat biedt het bedrijf?
Een leuke werkplek met enthousiaste collega's waar je veel kunt leren.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
- P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
- P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit