Mediavormgever

ITG Companies DTP'er in de dop voor een van de meest dynamische en actieve reisorganisaties van Nederland, Experience Travel.

Wil jij het gevoel van exclusieve en persoonlijke reizen op maat leren vertalen naar vormgeving? En onze klant letterlijk beeld geven bij de reisbelevingen die wij te bieden hebben? Wij zoeken een stagiaire die talent en een sterk gevoel voor design en art-direction heeft. Op onze marketingafdeling leer je concepten uit te werken en op te maken voor offline en online uitingen. Denk hierbij aan het vormgeven van advertenties, flyers, beursbanners, magazines en nog veel meer. Je mag grafische bestanden opmaken, produceren en controleren in de lijn van onze huisstijl (check onze website), maar je mag ook de uitdaging aangaan deze verder te verbeteren naar een next level niveau. De focus ligt op print & marketing, maar we hopen dat je ook interesse hebt in online content. In deze rol ben jij een belangrijk onderdeel van die onvergetelijke reis die onze klant gaat maken!

Naar wie zijn wij op zoek?

Onze voorkeur gaat uit naar een laatstejaars student omdat we graag (bij goede eindbeoordeling) een arbeidsovereenkomst er aan vastplakken. Bij ons zit je dus goed voor leren EN werken! Mocht je nu niet in je laatste jaar zitten en ITG Companies wel zien zitten, mag je natuurlijk ook reageren!

Wat biedt het bedrijf?

Een leuke stageplaats in een dynamische werkomgeving. Deze meewerkstage is voor 40 uur per week (32 uur is ook bespreekbaar) Onze stagevergoeding is € 400,- bruto p/m o.b.v. 40 uur De stageperiode begint in overleg, maar eigenlijk kun je elke dag bij ons starten Eigen inbreng en verantwoordelijkheden: We houden ervan wanneer collega’s goede ideeën hebben! Gezamenlijke vrijdagmiddaglunch en een vrijdagmiddagborrel Je werkt in een ambitieuze werkomgeving met een gestructureerde, informele bedrijfscultuur Standplaats ‘s-Hertogenbosch

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder