Leidinggevende leisure & hospitality

ITG Companies Stagiair Support (Verkoop- en Productondersteuning)

What’s in it for you? Als stagiair binnen ons Support Team kom je in aanraking met elke afdeling van ITG. Je werkt namelijk mee aan het totaalproces; vanaf binnenkomst van de klant tot aan de uitwerking en het ontzorgen van de klant. Zo ondersteun je de afdeling Verkoop vanuit de diverse reislabels met het uitwerken van reisvoorstellen en het voorbereiden van offertes. Je bent onderdeel van het team met 5 collega’s en samen bemannen jullie ook de receptie. Ook het ontvangen van de klanten en het telefonisch te woord staan van klanten en leveranciers behoort tot jouw dagelijkse werk. Daarnaast ondersteun je bij het voorbereiden en uitvoeren van evenementen en beurzen, kortom een hele afwisselende plek! Ook ben jij een steun en toeverlaat (in de dop) voor onze collega's van de Product- en Inkoopafdeling. Je ondersteunt hen met het administratief afhandelen van ingekochte reizen en bijproducten door het verzamelen, controleren en verwerken van productinformatie in onze CMS systemen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent pro-actief, zelfstandig, stressbestendig en accuraat en daarnaast heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel Verder beschik je over goede communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling), ben je representatief en vind je het leuk om oplossings- en klantgericht bezig te zijn. Je volgt een MBO opleiding in het toerisme en bent beschikbaar (startdatum flexibel) voor een stage van minimaal 3 maanden. Je werkt en leert met ons op kantoor in 's-Hertogenbosch

Wat biedt het bedrijf?

Een mooie leerplek in een snelgroeiend en innovatief bedrijf Stagevergoeding berekend o.b.v. 40 uur Standplaats 's-Hertogenbosch Eigen inbreng en verantwoordelijkheden; Gezamenlijke vrijdagmiddaglunch Je werkt in een ambitieuze werkomgeving met een gestructureerde, informele bedrijfscultuur Als je hierna klaar bent met je studie en we zijn van beide kanten positief is er een mogelijkheid om te komen werken voor ITG

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder