Marketing & Communication Specialist

Prijsvrij Vakanties Stage Marketing - Customer Journey

Als Customer Journey Stagiair(e) werk je binnen het marketingteam, met een sterke focus op de ervaring van onze klanten bij de Customer Care afdeling. Je onderzoekt klantfeedback, analyseert klantreizen, en adviseert over verbeterpunten voor communicatie, processen en systemen. Je bent een brug tussen marketing en klantenservice, hierbij heb je werkzaamheden zoals: -In kaart brengen en implementeren van verbeteringen in de customer journey -Meewerken aan onze AI chat- en voicebot -Analyseren van klantdata, reviews en feedback -Identificeren van knelpunten en verbetermogelijkheden -Voorstellen van optimalisaties in samenwerking met marketing en Customer Care -Meedenken over automatisering en personalisatie van communicatie

Naar wie zijn wij op zoek?

-Je volgt een hbo en/of wo opleiding in marketing, communicatie, economie, toerisme; -Je bent opzoek naar een meewerkstage voor minimaal 4 dagen in de week; -Je bent analytisch en klantgericht; -Je hebt affiniteit met serviceprocessen, data en digitale klantbeleving; -Je hebt goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels; -Heb jij zin om deze zomer alvast aan de slag te gaan bij ons gezellige Customer Care-team, zodat je jouw marketingstage vanaf september 2025 éxtra goed van start kunt laten gaan?

Wat biedt het bedrijf?

De allerbeste deal! De start van jouw carrière met een plek in een informele en dynamische organisatie, waar jij alle ruimte krijgt om te leren en ontwikkelen. Wij ontvangen je met open armen in een hecht en gezellig team, waar je samen met je collega’s bijdraagt aan onze misse: Een zorgeloze reis voor de beste prijs! -€500 stagevergoeding per maand, want jouw inzet telt; -Een fijn kantoor in het bruisende hart van 's-Hertogenbosch, met zit-sta bureaus en een perfecte OV-verbinding; -Een betrokken stagebegeleider die je ondersteunt bij je groei; -Gezelligheid gegarandeerd: vrijdagmiddagborrels, Bossche Bollen bij feestelijke momenten én maandelijks het Prijsvrij Padeltoernooi; -Sporten op kantoor, vers fruit en lekkere koffie.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
  • P6-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P6-K1-W2 Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
  • P6-K1-W3 Voert marktonderzoeken uit

lees verder