Social Deal B.V. Stage ICT
Waar houd je je zoal nog meer mee bezig als Stagiair(e) ICT bij Social Deal? - Wanneer er een nieuwe Accountmanager is aangenomen zorg je ervoor dat alle hardware zoals een telefoon, laptop of iPad besteld en geïnstalleerd wordt - Collega’s op het hoofdkantoor voorzie je van een goed werkende computer met drie beeldschermen, een afgesteld bureau en een goede bureaustoel - Interne verhuizingen zie jij als een leuke uitdaging. Collega’s hebben niet eens door dat ze op een andere werkplek zitten - Instellen van onze communicatiemiddelen zoals Slack, Freshdesk en e-mail zodat iedereen altijd bereikbaar is - Het bijhouden van de voorraad voor de kantoorbenodigdheden, zodat je collega’s nooit misgrijpen - Verhelpen van storingen - Jij zorgt er samen met het Facility/ICT team voor dat al je collega’s onbezorgd hun werkzaamheden kunnen verrichten die van ze verwacht worden. Geen vraag is te gek en wordt direct opgepakt. Jij behoort tenslotte tot het technisch hart van Social Deal
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat vinden wij belangrijk? - Dat je met plezier naar je stage gaat! - Technische kennis van hardware - Behulpzaam in het beantwoorden van vragen vanuit collega's - Goede kennis van Windows en iOS - Dat jij zaken zelfstandig kan oppakken en je eigen plek binnen Social Deal creëert
Wat biedt het bedrijf?
Sooo, da's een goede deal Dit staat jou te wachten - Stagevergoeding van € 600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week - 10% korting op alle Social Deals - Team met superleuke collega's , waar je elke dag van leert - Gratis gezamenlijke lunch klaargemaakt door topcateraar Hutten - Mogelijkheid om bij ons te blijven werken na het afronden van de stageperiode - Gloednieuw kantoor met bar, gym, gameroom, dakterras, zit-sta-bureaus en meer op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station - Professionele stagebegeleiding Wist je dat Social Deal al 2 keer is uitgeroepen (door Indeed) tot Beste Werkgever en dit jaar is genomineerd voor beste stagebedrijf van het jaar? Jij kunt nu zelf ervaren waarom Verhelpen van storingen
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten