E-commerce specialist

WoKado Enthousiaste e-commerce student voor ons nieuw en uitdagend bedrijf gezocht! Help jij mee om er een succes van te maken?

WoKado is een baby/kinderwinkel (met webshop) in hartje Den Bosch waar we direct personaliseren van de producten. Het is een nieuw concept waardoor er op het gebied van e-commerce nog veel in uit te breiden is. Je krijgt hierdoor veel ruimte om met eigen inbreng/ideeën te komen en dit vervolgens ook uit te werken. Een jong/nieuw bedrijf met dus nog veel mogelijkheden tot groei. Als stagiaire e-commerce houd je jezelf vooral bezig met de webshop en social media. De start van de webshop is gemaakt, maar om hier een professioneel en mooie webshop van te maken mag er nog veel mooie inbreng aan worden toegevoegd.

Naar wie zijn wij op zoek?

We vinden het belangrijk dat je vooral enthousiast bent in wat je doet! Leuke ideeën zijn welkom en samen werken naar een goed resultaat vinden we belangrijk. Je mag als stagiaire dan ook in veel dingen je bijdrage leveren en eigen initiatief hierin is dus erg welkom. Daarnaast is gezelligheid op de werkvloer ook heel belangrijk!

Wat biedt het bedrijf?

Je zal worden begeleid door de eigenaresse, welke al vele jaren ervaring heeft in het begeleiden van stagiaires en ook zelf in het onderwijs heeft gewerkt. Het is een nieuw bedrijf dus er is veel ruimte voor jouw ideeën en jouw inbreng. Vooral het samen sparren en tot een mooi resultaat komen is ons doel. Je zal een intensieve begeleiding krijgen omdat de eigenaresse er (bijna) dagelijks zelf aanwezig is en ook met jou samen aan de opdrachten zal werken. Maar ook word je vrij gelaten om zelfstandig taken uit te voeren. De winkel/webshop zit in het centrum van Den Bosch, dus een gezellige omgeving om te werken!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder