Logistiek teamleider

Albo Deuren BV Logistiek teamleider bij Albo Deuren!

Hoofdactiviteit is goederenbeheer (ontvangen, controleren, opslaan en verspreiden van goederen) om de in- en externe klanten tijdig van het gewenste materiaal te voorzien voor uitvoering van de klantorders. Kernactiviteiten: • Goederenontvangst • Voorraadbeheer • Orderpicken • Expeditie Het leiding geven aan de afdelingen magazijn en expeditie zodat de in- en uitgaande goederenstroom op een juiste en efficiënte manier wordt uitgevoerd. Zorgen voor een juiste personeelsbezetting zodat wordt voorkomen dat er verstoringen optreden in het beheer en onderhoud van de goederenstroom. Kerntaken: • Controle en het merken van de verzamelde orders • Verzamelde orders gereedzetten voor intern/extern transport • Administratief verwerken in ERP van de verzamelde orders • Verwerken van extra uitgiftes en retouren uit de productie • Tussentijdse voorraadcontroles houden magazijnvoorraad • Signaleren van knelpunten • Actief bijdragen aan ontwikkeling van product en proces

Naar wie zijn wij op zoek?

• Communicatieve vaardigheden • Resultaatgericht • Moed • Inzet • Kwaliteitsbewustzijn

Wat biedt het bedrijf?

Bij Albo Deuren kun je rekenen op een prettige werksfeer, professionele begeleiding en genoeg tijd om jezelf te ontwikkelen. Wij zijn een familiebedrijf en als familie zorg je voor elkaar, zo simpel is dat.

Wat ga je leren?

  • Goederen/producten ontvangen en opslaan
  • B1-K1-W1 Lost en controleert goederen/producten
  • B1-K1-W2 Voert goederen/producten in het systeem in en slaat de goederen/producten op
  • Orders verzamelen en goederen/producten bewerken
  • B1-K2-W1 Verzamelt en controleert orders
  • B1-K2-W2 Voert VAL-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Draagt zorg voor (voorraad-)administratieve processen
  • B1-K2-W4 Rondt het verzamelen van orders af
  • Goederen/producten verzenden
  • B1-K3-W1 Maakt goederen/producten verzendklaar
  • B1-K3-W2 Rondt het verzendklaar maken van goederen/producten af en laadt goederen/producten
  • Begeleidt en coördineert werkzaamheden
  • P2-K1-W1 Bereidt werkzaamheden voor
  • P2-K1-W2 Coördineert logistieke werkzaamheden
  • P2-K1-W3 Houdt toezicht op en werkt mee aan de uitvoering van logistieke werkzaamheden
  • P2-K1-W4 Beheert materiaal en materieel en voorraad
  • Levert een bijdrage aan het optimaliseren van het logistieke proces
  • P2-K2-W1 Organiseert en begeleidt werkoverleg
  • P2-K2-W2 Doet verbetervoorstellen voor het logistieke proces

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder