OJ Exclusive Leer- en Groeikansen in Luxe: Ontdek de Wereld van OJ Exclusive
We zijn een jong dynamisch bedrijf die over de hele wereld producten verkoopt. We willen graag onze gehele e-commerce door ontwikkelen naar een hoger niveau en kunnen hierbij ondersteuning gebruiken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Eigenschappen die waardevol zijn voor studenten of werknemers in uw organisatie: - Zelfstandigheid: Het vermogen om taken en projecten zelfstandig te beheren. - Ondernemend: Het talent om kansen te zien en creatieve oplossingen te bedenken. - Leergierigheid: Een blijvende drang om te leren en te groeien. Pre is ervaring met Photoshop.
Wat biedt het bedrijf?
OJ Exclusive biedt aan studenten of werknemers de volgende voordelen en kansen: - Praktijkervaring: Bij ons kunnen studenten of werknemers praktische ervaring opdoen in een eenmanszaak die zich richt op luxe en exclusieve dienstverlening. - Persoonlijke Begeleiding: Als een eenmanszaak kunnen we een persoonlijke en intensieve begeleiding bieden aan studenten of werknemers. Ze hebben direct contact met de eigenaar en kunnen profiteren van zijn of haar expertise. - Hands-on Leren: Studenten of werknemers krijgen de kans om betrokken te zijn bij alle aspecten van de bedrijfsvoering, wat een diepgaand begrip van de sector mogelijk maakt. - Flexibiliteit: Als een kleinere entiteit kunnen we vaak flexibelere leer- en werkomstandigheden bieden om tegemoet te komen aan individuele behoeften en schema's. -Eigen Verantwoordelijkheid: Studenten of werknemers kunnen verantwoordelijkheid dragen voor specifieke projecten en taken.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen