E-commerce specialist

OJ Exclusive Leer- en Groeikansen in Luxe: Ontdek de Wereld van OJ Exclusive

We zijn een jong dynamisch bedrijf die over de hele wereld producten verkoopt. We willen graag onze gehele e-commerce door ontwikkelen naar een hoger niveau en kunnen hierbij ondersteuning gebruiken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Eigenschappen die waardevol zijn voor studenten of werknemers in uw organisatie: - Zelfstandigheid: Het vermogen om taken en projecten zelfstandig te beheren. - Ondernemend: Het talent om kansen te zien en creatieve oplossingen te bedenken. - Leergierigheid: Een blijvende drang om te leren en te groeien. Pre is ervaring met Photoshop.

Wat biedt het bedrijf?

OJ Exclusive biedt aan studenten of werknemers de volgende voordelen en kansen: - Praktijkervaring: Bij ons kunnen studenten of werknemers praktische ervaring opdoen in een eenmanszaak die zich richt op luxe en exclusieve dienstverlening. - Persoonlijke Begeleiding: Als een eenmanszaak kunnen we een persoonlijke en intensieve begeleiding bieden aan studenten of werknemers. Ze hebben direct contact met de eigenaar en kunnen profiteren van zijn of haar expertise. - Hands-on Leren: Studenten of werknemers krijgen de kans om betrokken te zijn bij alle aspecten van de bedrijfsvoering, wat een diepgaand begrip van de sector mogelijk maakt. - Flexibiliteit: Als een kleinere entiteit kunnen we vaak flexibelere leer- en werkomstandigheden bieden om tegemoet te komen aan individuele behoeften en schema's. -Eigen Verantwoordelijkheid: Studenten of werknemers kunnen verantwoordelijkheid dragen voor specifieke projecten en taken.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder