Allround Assistant Business Services

Tuffel Wij bieden je een uitdagende en gevarieerde functie in een dynamisch en leuk team.

Je bent verantwoordelijk voor onze financiƫle zaken. Gelukkig kijk je niet de hele dag naar cijfers want je draait mee in een actief proces. Je test tevens toestellen en help mee. Tevens zal je geregeld contact hebben met klanten. Ook ben je nauwkeurig, punctueel en schuwt klantcontact zowel telefonisch als face 2 face niet. Jouw dagtaak omvat de volgende werkzaamheden. - Ter woord staan van klanten aan de balie - Telefonisch contact met klanten in- en outbound - Aanmelden reparatie's - Voor- en natesten van apparaten. - Opstellen van offerte's - Versturen van email - Inboeken van in- en verkoopfacturen - Crediteurenbewaking - Voorbereiding OB-aangifte - Kasboek bijhouden - Voorraadbeheer - Afhandelen van RMA's en retouren Jij bezit de volgende competenties: - Goed in de Nederlandse taal (woord en schrift) - Beheerst de Engelse taal. - Bent vaardig in Word en Excel

Naar wie zijn wij op zoek?

e draagt zorg voor een nette en accurate administratie en zorgt ervoor dat alle inkoop- en verkoopfacturen zorgvuldig worden ingeboekt. Uiteraard ben je verantwoordelijk voor alle bijkomende administratieve taken, zoals debiteuren- en crediteurenbeheer, inkoop, het opstellen van offertes, het doen van de BTW-aangiftes en communicatie met onze klanten en leveranciers betreffende betalingen en/of herinneringen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Je staat klanten te woord aan onze service balie, beantwoordt de telefoon, reageert op e-mails en berichten via Social Media of onze website-chat. Je plant afspraken en reparaties in en zorgt ook voor terugkoppeling naar klanten over lopende reparaties.

Wat biedt het bedrijf?

Wat mag je van ons verwachten: Wij bieden je een uitdagende en gevarieerde functie in een dynamisch en leuk team. De bedrijfscultuur is informeel en wij vinden humor en een goede werksfeer erg belangrijk. We zijn erg flexibel als het gaat om aanvangstijd.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

lees verder