Legal, Insurance & HR Services Specialist

Alfa & Zorg B.V.

Ben jij een administratieve topper, bewaar jij het overzicht en kun jij goed prioriteiten stellen? Beschik jij over ervaring op een HR Afdeling, of wil je dit graag leren en heb jij ook nog eens affiniteit met de zorg?! Dan zijn wij op zoek naar jou! wanneer je bij ons komt werken, word jij onderdeel van een gezellig en hard werkend team die zich dagelijks bezig houdt met alle facetten binnen het HR gebied. Jij zal je bezighouden met het ondersteunen van het HR team. Hierbij kun je denken aan binnenkomende telefoontjes en post, zowel digitaal als fysiek. Daarnaast houd je je bezig met administratieve taken zoals: • Het invoeren van medewerkers; • Mutaties verwerken; • Personeelsgegevens bijhouden; • Ondersteunen bij het opstellen van digitale personeelsdossiers en het beheren van HR-systemen en documenten; • Ondersteunen bij het bijhouden van de verzuimadministratie.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
  • P5-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
  • P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in

lees verder