E-commerce specialist

Compoziet B.V. Genereer meer sales voor onze webshop Compoziet.com

Je draait mee in ons online-team. Samen zorgen we ervoor dat er steeds meer bestellingen binnenkomen en dat klantvragen netjes en snel worden beantwoord. Concreet kun jij ons hierbij helpen door: - De teksten op onze website te verbeteren - Updates te plaatsen op sociale media - Orders te verwerken - Nieuwe producten toe te voegen aan onze website - Outlet producten te fotograferen en uit te verkopen - Chatberichten te beantwoorden - Advertenties vorm te geven (statisch en/of video)

Naar wie zijn wij op zoek?

Het is belangrijk dat je beschikt over de Compoziet-mentaliteit: energiek, betrouwbaar en bereid om ver te gaan voor klanten en collega's.

Wat biedt het bedrijf?

Compoziet.com is een piepjonge internetwinkel uit Almere. Wij verkopen prachtige onderhoudsvrije tuinmaterialen die wij zelf importeren. Wij zijn naarstig op zoek naar E-commerce talent. Je krijgt bij ons alle ruimte om onze website te verbeteren en om aan onze marketing campagnes te sleutelen. Je kunt ook aan de slag met onze sociale media. Wij zien enorm online nog veel commerciƫle kansen en die willen we graag samen met jou gaan benutten! Je komt terecht in eens gezellig klein team met 7 vaste medewerkers. Ons kantoor bevindt zich in onze loods. Je werkt dus letterlijk tussen de heftrucks en tuinmaterialen. Wij vinden dat mooi, jij ook?

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder