CSMART Hotel Almere Afwisselende stage Facilitaire Dienst
Als stagiaire Facilitaire Dienst is geen dag hetzelfde! Je ondersteunt diverse managers van CSMART Hotel Almere, bijvoorbeeld de Housekeeping Manager met het aansturen van het Housekeeping team en het bijdragen aan het correct en op tijd opleveren van de hotelkamers. Je ondersteunt afdelingshoofden bij o.a. inkoop, magazijnbeheer, onderhoudstaken, veiligheidstaken, etc. Samen met de Technische Dienst verhelp je ad-hoc storingen maar kan je ook betrokken worden bij grotere projecten op gebied van beheer, onderhoud, veiligheid, inkoop of schoonmaak.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent communicatief vaardig en hebt basiskennis van de Engelse taal - Je bent minimaal 10 weken beschikbaar en 17 jaar of ouder - Enthousiast en nieuwsgierig naar het vakgebied - Je bent oplossingsgericht - Je hebt een representatief voorkomen - Je bent een positieve aanpakker
Wat biedt het bedrijf?
- Een leuke tijd waarin je veel leert en goede begeleiding ontvangt - Onderdeel van een betrokken en professioneel team - Het hotel is mooi en modern en staat op een prachtige plek in Almere Duin - Je hebt te maken met internationale gasten - Je ontvangt een stagevergoeding van €550 (bij een stage vanaf minimaal 10 weken en 38 uur per week) - Een heerlijke maaltijd is iedere dag inbegrepen
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Voert beheerstaken uit
- P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
- P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
- P2-K1-W3 Beheert financiën
- P2-K1-W4 Stemt af met het management
- Geeft leiding
- P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
- P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers