CSMART Hotel Almere Front Office stage
Als Front-Office trainee ben jij het aanspreekpunt binnen het Csmart Hotel. Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van gasten, het in/uitchecken van gasten en de administratieve verwerking hiervan. Tevens ben je dagelijks bezig met hotel reserveringen en de bevestiging hiervan. Je streeft altijd naar perfectie en het is je doel om de gasten hun verwachtingen te overtreffen. Daarnaast zal je ook flexibel ingezet worden tussen overige afdelingen. Samenwerking tussen de verschillende afdelingen binnen het hotel staat centraal. Je werkt in wisselende diensten, zowel doordeweeks als weekenden.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent communicatief vaardig en hebt basiskennis van de Engelse taal - Je bent minimaal 10 weken beschikbaar en 17 jaar of ouder - Enthousiast en nieuwsgierig naar het vakgebied - Je bent oplossingsgericht - Je hebt een representatief voorkomen en bent gastgericht - Je hebt een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel - Je hebt oog voor detail en kwaliteit - Je bent een positieve aanpakker
Wat biedt het bedrijf?
- Een leuke tijd waarin je veel leert en goede begeleiding ontvangt - Onderdeel van een betrokken en professioneel team - Het hotel is mooi en modern en staat op een prachtige plek in Almere Duin - Je hebt te maken met internationale gasten - Je ontvangt een stagevergoeding van €550 (bij een stage vanaf minimaal 10 weken en 38 uur per week) - Een heerlijke maaltijd is iedere dag inbegrepen
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie