Onderwijsassistent

High Score Almere Bouw jij met ons mee en help je kinderen het beste uit zich te halen?

High Score is een organisatie voor bijles en huiswerkbegeleiding in Amsterdam, Hoofddorp én Almere die zich wil inzetten voor kinderen om tot betere schoolresultaten en prestaties te komen. High Score is er voor leerlingen uit het basisonderwijs en voortgezet onderwijs. High Score is ontstaan in 2010 en is inmiddels een begrip als het gaat om het verzorgen/ geven van bijles en huiswerkbegeleiding. Sinds de start van ons bestaan hebben wij maar 1 doel voor ogen “bewaken van kwaliteit van het onderwijs”. Wij begeleiden jarenlang leerlingen van alle groepen, leerjaren en niveau’s en doen er alles aan dat iedereen tot betere schoolresultaten komt! Voor leerlingen is er een breed aanbod opgesteld waar zij gebruik van kunnen maken. Educatief aanbod High Score o.a.: home Bijles in Amsterdam vanaf groep 2, alle groepen basisonderwijs Voorbereiding & training CITO/ IEP/NIO toets alle groepen Voorbereiding & training Doorstroomtoets groep 8 basis

Naar wie zijn wij op zoek?

Enthousiast, actief, iemand die met ons mee wilt bouwen

Wat biedt het bedrijf?

Een veelzijdige stageplaats, informele sfeer, leuke leerlingen en superfijne sfeer

Wat ga je leren?

  • Begeleiden van kinderen bij hun ontwikkeling
  • B1-K1-W1 Zorgt voor een veilig pedagogisch klimaat
  • B1-K1-W2 Inventariseert behoeften en wensen van het kind
  • B1-K1-W3 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K1-W4 Creëert een verantwoorde en stimulerende speel-/leeromgeving
  • B1-K1-W5 Werkt samen met andere betrokkenen in de omgeving van het kind
  • B1-K1-W6 Volgt en stimuleert de ontwikkeling en leren van het kind
  • B1-K1-W7 Evalueert haar eigen werkzaamheden
  • Werken aan kwaliteit en deskundigheid
  • B1-K2-W1 Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling
  • B1-K2-W2 Werkt aan het bewaken en bevorderen van kwaliteitszorg
  • Uitvoeren van leeractiviteiten in overleg met de leraar
  • P3-K1-W1 Levert een bijdrage aan het ontwikkelen van een plan voor de begeleiding
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van leeractiviteiten voor
  • P3-K1-W3 Voert leeractiviteiten uit
  • P3-K1-W4 Biedt (specifieke) ontwikkelingsgerichte leeractiviteiten aan
  • P3-K1-W5 Biedt ondersteuning gericht op zelfredzaamheid
  • P3-K1-W6 Voert praktische werkzaamheden uit
  • Uitvoeren van taken rondom de lessen
  • P3-K2-W1 Houdt toezicht en begeleidt buiten de lessen
  • P3-K2-W2 Organiseert (mede) organisatiebrede activiteiten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder