UBN Uitzendbureau BV Stageplek voor een enthousiaste stagiair die de dynamiek van de uitzendbranche wil leren kennen voor minimaal 4 dagen.
Wij bieden jou de gelegenheid kennis te maken met de uitzendbranche en de werkzaamheden die plaatsvinden op een vestiging. Wij leren jou hoe het proces van uitzenden werkt, van werving van uitzendkrachten tot relatiebeheer en sales. Je leert de basisvaardigheden die nodig zijn bij het maken van de optimale match tussen vacatures van bedrijven en werkzoekenden. Je leert wat begrippen als een zakelijke werkhouding, professionaliteit en werkdruk in de praktijk betekenen. Heb je een commercile achtergrond en zoek je een meer salesgeorinteerde stage of een combinatie van bovenstaande, dan hebben wij daar volop mogelijkheden voor. Denk aan het aanvullen en bijhouden van klant- en prospectbestanden, het ondersteunen bij acquisitie en het ondersteunen bij het opzetten van salesacties.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent leergierig ingesteld en staat te springen om aan de slag te gaan. Je vindt het leuk om mee te denken en hebt dan ook de meest creatieve of originele ideen om processen nog beter te laten verlopen. Verder ben je communicatief vaardig en proactief ingesteld.
Wat biedt het bedrijf?
UBN biedt jouw de mogelijkheid om jouw kennis verder te ontwikkelen in de praktijk! Dit kan binnen een gezellige organisatie waar plezier en ontwikkeling centraal staat! Daarnaast verzorgen wij dagelijks de lunch en ben je natuurlijk welkom op onze fantastische personeelsfeestjes. Ook ontvang je een stagevergoeding van 250 euro (mbo) en 350 euro (hbo) bij een fulltime stageweek. Werktijden zijn van 08.30 uur tot 17.30 uur. Verder kom je terecht in een gezellig en informeel team, waar iedereen (naast je stagebegeleider) de tijd neemt om je in te werken. Ben jij bijna klaar met je studie en zit jij helemaal op je plek? Dan is er de mogelijkheid op een contract bij UBN, met uitzicht op een vaste aanstelling!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat