DirectParts Leerzame commercile stage in Alphen a/d Rijn! met doorgroeimogelijkheden
De student zal meewerken in de verkoop van auto onderdelen. Werkzaamheden zullen vooral commercieel zijn en variren van het telefonisch contact hebben met klanten, chatten met klanten en meehelpen met de afhandeling van afhaalklanten. Ook zal je als student meehelpen in het invoeren van de orders, bestellingen controleren en pakketten inpakken. Hiernaast zal je in mindere mate meehelpen in de assortiment uitbreiding en meedenken in het bedrijfsproces. Het leren van de student staat centraal! Hierbij wordt er professionele vakbekwame 1-op-1 begeleiding gegeven en is er ruimte om fouten te maken. En hiernaast willen wij graag onze opgedane commercile competenties doorgeven aan de student! Een goed voorbeeld hiervan is leren onderhandelen, en klantcontact op te bouwen!
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent commercieel, sociaal en enthousiast! Hiernaast moet je goed om kunnen gaan met vrijheid en verantwoordelijkheid! Je vindt het leuk om te verkopen en klanten blij te maken! :) Als je ervaring hebt als verkoopadviseur of telefonisch verkoper is dat heel mooi meegenomen! Bij voorkeur 4 of 5 dagen in de week beschikbaar. Bij voorkeur woonachtig in regio Alphen a/d Rijn
Wat biedt het bedrijf?
Stage lopen bij DirectParts betekent veel vrijheid in een commercile en gezellige werkomgeving! Je wordt goed ondersteund in de diverse taken en schoolopdrachten. Wij bieden elke student die stage loopt een eigen werkplek op ons kantoor met computer, bureau en overige kantoorbenodigdheden. Hiernaast bieden wij een gezellige lunchruimte aan waarbij koffie, thee en frisdrank onbeperkt aanwezig is! Hiernaast hebben wij elke vrijdag een vrijdagmiddagborrel, om zo het team nog hechter te laten worden! :) Als je aan het eind van de stage periode hebt laten zien dat je het waard bent om bij DirectParts te werken, dan liggen er riante doorgroeimogelijkheden zoals Commercieel Manager!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat