Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Vogelpark Avifauna Vogelpark Avifauna zoekt enthousiaste educators

Avifauna heeft een educatieafdeling bestaande uit een educatiemanager en een educatief medewerker. Binnen deze afdeling wordt de educatie die in het park te vinden is vormgegeven en worden producten ontwikkeld die in het park gebruikt worden (denk aan speurtochten, plattegronden, themadagen enz.). Avifauna is daarnaast actief als centrum voor Natuur- en Milieueducatie (NME). Dit betekent dat wij voor het basisonderwijs de aangewezen partner zijn om kinderen kennis over de natuur, duurzaamheid en het milieu bij te brengen en een basis te leggen voor begrip en liefde voor de natuur. Ons NME-pakket bestaat uit excursies, gastlessen, materiaalpakketten en leskisten. Dit aanbod omvat onderwerpen als biodiversiteit, klimaat, dierenwelzijn, voeding en groene schoolpleinen. Stagiaires kunnen ondersteunen bij het ontwikkelen en optimaliseren van onze producten maar kunnen ook ingezet worden voor het geven van de excursies/gastlessen.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar sociale, energieke en enthousiaste stagiaires die het leuk vinden om groepen kinderen te begeleiden bij excursies en het te inspireren en enthousiasmeren over natuur, milieu en duurzaamheid.

Wat biedt het bedrijf?

Stichting Vogelpark Avifauna opende in 1950 het eerste vogelpark ter wereld in Alphen aan den Rijn. Nu, meer dan 70 jaar later, weten honderdduizenden bezoekers het park jaarlijks te vinden. De populariteit is gebleven, maar er is ook veel veranderd sinds die beginperiode. Avifauna ontwikkelde zich tot een veelzijdige dierentuin die zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid hoog opneemt en die meegaat met zijn tijd. Avifauna bezorgt zijn bezoekers een bijzondere en ontspannen dag in een verrassend en vernieuwend dierenpark waarin royale aandacht is voor vogels, andere dieren, hun welzijn en de natuur waarin zij leven. Tijdens een bezoek groeit het bewustzijn dat we zuinig moeten zijn op onze kostbare natuur.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder