Albron / Center Parcs het Meerdal
Ben jij een enthousiaste BBL student die zijn avontuur in de wereld van bedrijfsrestaurants, horeca, evenementen of zorglocaties wil starten? Albron biedt een dynamische BBLl-ervaring waarin je je vaardigheden kunt toepassen en groeien in verschillende omgevingen. Albron: Voorbij restaurants, naar unieke werkomgevingen: Bij Albron draait het niet alleen om restaurants; we maken gastvrijheid in diverse omgevingen, van bedrijfslocaties en evenementen tot zorginstellingen. Zo geven we onvergetelijke ervaringen aan onze gasten bij bijvoorbeeld ASML, Albert Heijn, De Keukenhof, Anne&Max en Center Parcs. Jouw BBL avontuur bij Albron Doe praktische kennis en vaardigheden op in jouw gekozen vakgebied. Draag bij aan het creƫren van mooie ervaringen voor onze gasten. Neem verantwoordelijkheden op je die relevant zijn voor bedrijfscatering, horeca, evenementen of zorglocaties. Werk samen met professionals en leer van ervaren mentoren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wanneer is een BBL leerplek bij Albron voor jou? Ben je ingeschreven bij een BBL-opleiding tot kok of gastheer/gastvrouw Bereid om te leren, ambitieus en gemotiveerd.
Wat biedt het bedrijf?
Onze menukaart voor jou Een toffe BBL leerplek met hands-on ervaring in bedrijfscatering, horeca, evenementen of zorg, afhankelijk van jouw voorkeur en opleiding Erkenning van onze leerplaatsen door S-BB en stagemarkt.nl, wat zorgt voor goede begeleiding van ervaren leermeesters Kansen voor groei en ontwikkeling binnen onze organisatie met 800 restaurants in Nederland en Belgiƫ Smaakt dit naar meer? Solliciteer nu via de sollicitatiebutton en laten we van jouw stage een mooie ervaring maken! Voor aanvullende informatie kun je altijd contact opnemen via stage@albron.nl. Sluit je aan bij Albron, waar elke dag een nieuw avontuur is in de dynamische wereld van bedrijfscatering, horeca, evenementen en zorglocaties!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring