Albron / Center Parcs Limburgse Peel
Ben jij een enthousiaste BBL student die zijn avontuur in de wereld van bedrijfsrestaurants, horeca, evenementen of zorglocaties wil starten? Albron biedt een dynamische BBLl-ervaring waarin je je vaardigheden kunt toepassen en groeien in verschillende omgevingen. Albron: Voorbij restaurants, naar unieke werkomgevingen: Bij Albron draait het niet alleen om restaurants; we maken gastvrijheid in diverse omgevingen, van bedrijfslocaties en evenementen tot zorginstellingen. Zo geven we onvergetelijke ervaringen aan onze gasten bij bijvoorbeeld ASML, Albert Heijn, De Keukenhof, Anne&Max en Center Parcs. Jouw BBL avontuur bij Albron Doe praktische kennis en vaardigheden op in jouw gekozen vakgebied. Draag bij aan het creƫren van mooie ervaringen voor onze gasten. Neem verantwoordelijkheden op je die relevant zijn voor bedrijfscatering, horeca, evenementen of zorglocaties. Werk samen met professionals en leer van ervaren mentoren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wanneer is een BBL leerplek bij Albron voor jou? Ben je ingeschreven bij een BBL-opleiding tot kok of gastheer/gastvrouw Bereid om te leren, ambitieus en gemotiveerd.
Wat biedt het bedrijf?
Onze menukaart voor jou Een toffe BBL leerplek met hands-on ervaring in bedrijfscatering, horeca, evenementen of zorg, afhankelijk van jouw voorkeur en opleiding Erkenning van onze leerplaatsen door S-BB en stagemarkt.nl, wat zorgt voor goede begeleiding van ervaren leermeesters Kansen voor groei en ontwikkeling binnen onze organisatie met 800 restaurants in Nederland en Belgiƫ Smaakt dit naar meer? Solliciteer nu via de sollicitatiebutton en laten we van jouw stage een mooie ervaring maken! Voor aanvullende informatie kun je altijd contact opnemen via stage@albron.nl. Sluit je aan bij Albron, waar elke dag een nieuw avontuur is in de dynamische wereld van bedrijfscatering, horeca, evenementen en zorglocaties!
Wat ga je leren?
- Werkt in de bediening
- B1-K1-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K1-W10 Werkt met de kassa
- B1-K1-W2 Neemt reserveringen aan
- B1-K1-W3 Ontvangt gasten
- B1-K1-W4 Adviseert gasten en neemt de bestelling op
- B1-K1-W5 Maakt dranken serveergereed
- B1-K1-W6 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K1-W7 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K1-W8 Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid
- B1-K1-W9 Voert afrondende werkzaamheden uit
- Bewaakt de voorraad
- B1-K2-W1 Controleert de voorraad
- B1-K2-W2 Ontvangt en controleert de bestelling
- B1-K2-W3 Pakt de bestelling uit en slaat deze op
- Bestelt en beheert de voorraad
- P4-K1-W1 Vraagt offertes op en selecteert leveranciers
- P4-K1-W2 Bestelt de voorraad
- P4-K1-W3 Reclameert foute levering bij de leverancier
- P4-K1-W4 Beheert de opslag van de voorraad
- Doet voorstellen voor de samenstelling van de menu- en drankenkaart
- P4-K2-W1 Verzamelt informatie
- P4-K2-W2 Stelt de menukaart op
- P4-K2-W3 Selecteert dranken
- P4-K2-W4 Levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het gastvrijheidsconcept en bewaakt deze
- P4-K2-W5 Signaleert en beoordeelt trends en ontwikkelingen
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Bewaakt het sociaal hygiënisch beleid
- P4-K3-W2 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W3 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K3-W4 Begroot financiën
- P4-K3-W5 Bewaakt financiën
- P4-K3-W6 Stuurt medewerkers aan
- P4-K3-W7 Voert intern formele gesprekken
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring