Adviseur mobiliteitsbranche

ASN Autoschade Kreijne Krijg jij een kick van verantwoordelijkheid en dingen regelen? Challenge accepted? Join our team!

Je bent mede verantwoordelijk voor klantenservice, afleveringen, schade-intakes en contact tussen klant, werkplaats, verzekeringsmaatschappij en schade- experts: zowel aan de balie als per telefoon en e-mail. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het opstellen van schade-calculaties, de planningen rondom herstel, vervangend vervoer en werkvoorbereiding.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je hebt een glimlach van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat - Je werkt oplossingsgericht - Je kunt goed overweg met automatiseringssystemen - Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat biedt het bedrijf?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen zich bij ons thuis voelt: ook jij als onze nieuwe receptionist. Als medewerker van Kreijne Autoschade ga je nooit met tegenzin naar je werk, dat beloven we je hierbij alvast.

Wat ga je leren?

  • Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
  • B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
  • B1-K1-W2 Behandelt klachten
  • Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
  • B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
  • B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
  • B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
  • B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
  • Plant en bewaakt werkzaamheden
  • B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder