ASN Autoschade Kreijne Krijg jij een kick van verantwoordelijkheid en dingen regelen? Challenge accepted? Join our team!
Je bent mede verantwoordelijk voor klantenservice, afleveringen, schade-intakes en contact tussen klant, werkplaats, verzekeringsmaatschappij en schade- experts: zowel aan de balie als per telefoon en e-mail. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het opstellen van schade-calculaties, de planningen rondom herstel, vervangend vervoer en werkvoorbereiding.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je hebt een glimlach van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat - Je werkt oplossingsgericht - Je kunt goed overweg met automatiseringssystemen - Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
Wat biedt het bedrijf?
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen zich bij ons thuis voelt: ook jij als onze nieuwe receptionist. Als medewerker van Kreijne Autoschade ga je nooit met tegenzin naar je werk, dat beloven we je hierbij alvast.
Wat ga je leren?
- Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten
- B1-K1-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K1-W2 Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden
- B1-K1-W3 Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg)
- B1-K1-W4 Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering
- B1-K1-W5 Communiceert met derden
- B1-K1-W6 Administreert en archiveert gegevens
- Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid
- P1-K1-W1 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P1-K1-W2 Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers
- P1-K1-W3 Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers