Cura Centraal B.V. Junior Accountmanager Zorg
Als junior accountmanager bij Cura Centraal krijg jij een veelzijdige leerervaring waarin je zowel op kantoor als in het veld werkt, met een focus op zorg gerelateerde producten en diensten. Op kantoor begin je je werkdag met een kopje koffie, waarbij je doelen bespreekt en afspraken inplant. Daarna houd je je bezig met klantcontact, administratie en de voorbereiding van afspraken. Je verdiept je in de producten en diensten die zorginstellingen nodig hebben, zodat je goed voorbereid bent. Samen met je begeleider ga je op pad om klanten te bezoeken, relaties op te bouwen en nieuwe verkoopkansen binnen de zorgsector te verkennen. Tijdens je leerperiode ontwikkel je vaardigheden op het gebied van sales, communicatie, relatiemanagement en het gebruik van het CRM-systeem, specifiek binnen de zorgbranche. Daarnaast leer je hoe je de behoeften van zorgorganisaties kunt analyseren en hen passende oplossingen kunt bieden met ons aanbod aan zorgproducten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Bij Cura Centraal zoeken we een gedreven en leergierige junior accountmanager die zich wil ontwikkelen binnen de zorgsector. Jij bent communicatief sterk, klantgericht en hebt een proactieve instelling. Dankzij je commerciële inzicht herken je kansen en weet je relaties op te bouwen en te onderhouden. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband, beheert je eigen planning en denkt mee over strategieën. Flexibiliteit is belangrijk, want je werkt zowel op ons gezellige kantoor als onderweg met je begeleider om klanten te bezoeken.
Wat biedt het bedrijf?
Cura Centraal biedt een dynamische werkomgeving waarin je praktijkervaring opdoet binnen de zorgsector. Als erkend leerbedrijf zorgen wij voor intensieve begeleiding, professionele groei en een solide basis in sales en relatiebeheer. Je krijgt de kans om zowel op kantoor als in het veld te werken, waardoor je essentiële vaardigheden ontwikkelt in commercieel denken, klantcontact en strategie. Daarnaast werk je in een hecht en gezellig team, waar samenwerking en ondersteuning centraal staan. We geloven in een positieve werksfeer waarin collega’s elkaar helpen en successen samen vieren. Dit zorgt voor een stimulerende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit