Junior accountmanager

Stam Autobedrijven B.V. Enthousiaste en klantvriendelijke Junior accountmanager stagiar(e) gezocht!

Wil jij veel leren op gebied van klanten contact? Dan is deze stage perfect voor jou. Deze stage is een "hands on" stage waarbij je zelf veel mag doen en uitvoeren in het team van het Klant contact centrum. Onderdeel van je stage zijn de volgende werkzaamheden: * Beantwoorden van alle klantvragen * Verwerken van proefrit, showroom en brochure aanvragen * Verwerken van klantdata * Eerste lijn telefoonopname Wij zoeken een enthousiaste stagiar, die naast zijn studie veel wil bijleren in de praktijk op gebied van nieuwe manier klantbenadering in de automotive. De stage periode voor een minimale periode van 5 maanden en 3 tot 5 dagen per week.

Naar wie zijn wij op zoek?

De ideale kandidaat : - Kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren - Beschikt over een flexibele instelling en doorzettingsvermogen - Is klantvriendelijk en klantgericht - Beheerst de Nederlandse taal in geschrift Wij bieden je een afwisselende stage in een dynamisch bedrijf en in een afdeling die voortdurend in ontwikkeling is en waar je veel kunt leren. De werkzaamheden worden uitgevoerd in onze vestiging in Amersfoort.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een zeer leerzame en uitdagende stage in een geweldige werkomgeving. Daarnaast bieden wij: - Een unieke en vooral leerzame stage bij de leukste automotive organisatie van Nederland - Je wordt behandeld als één van ons, en niet als onze barista - Mogelijkheid om tijdens je stage aan een stageopdracht te werken - Stagevergoeding van € 250 tot € 300,- bruto per maand bij een 40-urige werkweek Stam hecht veel waarde aan het opleiden van toekomstige medewerkers. Dit is je kans om daar gebruik van te maken. Ben jij commercieel, nauwkeurig, ligt je werktempo hoog en wil je werken bij een vooruitstrevend bedrijf? Reageer dan snel!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder