EuroParcs Het Amsterdamse Bos Ben jij die duizendpoot? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Alle voorkomende facilitaire werkzaamheden komen aan bod in deze stage. Je bent gastgericht en werkt vanuit het principe “Verwachting +1”. Je organiseert de werkzaamheden waarbij je afstemt met je leidinggevende. Je let op de veiligheid van jezelf, je collega en de gast. Je verwerkt gegevens in het informatiesysteem. Je hebt contact met eigenaren over onderhoud van hun accommodatie. Je vraagt offertes aan en je komt met ideeën om de dienstverlening te verbeteren. Kortom je bent een duizendpoot, zowel voor als achter de schermen. In weer en wind sta je klaar voor onze gasten en jouw collega’s.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Je bent handig in het oplossen van kleine mankementen. Technisch inzicht is een pre maar valt zeker ook te leren. Je hebt een BIG SMILE en staat klaar voor onze gasten. Je bent super enthousiast en een echte teamplayer. Eigen inbreng, dat vind je vanzelfsprekend net zoals dat je je voor de 100% verantwoordelijk voelt voor de soms onverwachte taken in deze veelzijdige stage.
Wat biedt het bedrijf?
EuroParcs biedt jou een veelzijdige stageplaats waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw EuroParcs-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij EuroParcs te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Voert beheerstaken uit
- P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
- P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
- P2-K1-W3 Beheert financiën
- P2-K1-W4 Stemt af met het management
- Geeft leiding
- P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
- P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers